19
Tarrane

Co sądzicie o kanale ,, Bronzowe Myśli ''?

Dodała Tarrane 03.01.2015, 21:24

j.w Co sądzicie o tym kanale, który istnieje na Youtube?


Aby komentować, zaloguj się.
17

Pabel43

03.01.2015, 21:28

Że można się pośmiać z czyjiś faili. Mi nie raz takie się przydarzały i się ze mnie śmieli, a teraz ja się z nich śmieje XD

11

Shin

03.01.2015, 22:55
2 plusy

Nie wiem co powiedziec o tym kanale, bo trzyma nierowna forme.
Raz daja smieszne faile okraszone zabawna anegdotka, a innym razem popsuja fajnego faila slabym jak nie wiem tekstem, lub po prostu zmyslna historia i efektami staraja sie ubarwic po prostu slaby fragment filmiku.
Bywa fajnie, bywa niefajnie, ale calkiem przyjemnie zabija czas :)

17

Kamigo97

04.01.2015, 00:21

Irytują mnie te historii pisane w prawie każdym filmiku i to jeszcze z lektora.

10

rocki5505

02.03.2015, 21:13

Haha XD Lektor i te rymowanki :D Nie no zaje.. isty kanał :D

8

jayxo

02.03.2015, 21:14

Gorąco polacam, ale miej na uwadze to żę znajduje sie tam dużo wulgaryzmów.

11

linkmikpl

02.03.2015, 21:15

o tym kanale moge powiedzieć tylko tyle ,że ludzie któży go robią mają głowe pełnom pomysłów i oglądanie brązów nigdy się nie znudzi

5

niezlybit

02.03.2015, 21:18

można się śmiać z faili graczy

5

koralnik2

02.03.2015, 21:24

prowadzący ciśnie.
moim zdaniem najlepszy janosik odc 90

12

monkil01

02.03.2015, 21:25

Jak dla mnie bardzo fajny kanał, jeśli ktoś nie rozumie idei tego kanału, to nie jest to poniżanie BRONZÓW, niektóre akcje są nawet platyn. Np. Nervarien też popełnia często błędy, np. zabił ulta Shaco, zużywając na niego flasha, ignite'a, ulta i ginąc przy tym :)

16

BETON

02.03.2015, 21:30

ciesze sie, że kanał powstał i taki pomysł sie narodził! uwielbiam taki rodzaj rozrywki i bardzo mnie śmiesza te niby prymitywne teksty :D JEST MEGA!

19

piomak

02.03.2015, 21:41

Bardzo fajny. Można się odprężyć i pośmiać

2

Kryholek

15.03.2015, 16:28

Bardzo fajny mozena sie posmaic

1

michalgrawgry123

15.03.2015, 19:25

jak chcesz ogladac powazne rozgrywki to nie ale jak ci smutno to jest fajny mozna sie posmiac:)

4

akorneta

15.03.2015, 19:40

Najlepszy kanal o lolu :D

10

Miszczwarda

15.03.2015, 19:41

Nie mam hp i nie mam skilla.... A to oznacza tylko jedno... JESTEM BOGIEM TEJ GRY !!! SERDECZNIE POLECAM KANAŁ

12

Rgteq

15.03.2015, 20:17

najlepszy kanał ever

2

Razulg

15.03.2015, 20:19

Jak dla mnie zarąbisty kanał. Można się sporo pośmiać :)

16

loopydeloop

15.03.2015, 20:33

mi się podoba,pozwalają tym słabszym graczą podnieść się na duchu

13

Arneterowski

15.03.2015, 20:58
1 plus

Te żarty od prowadzącego są powalające.
Co to tych wulgaryzmów to uważam, że trzeba mieć głowę do wymyślania wierszy, żeby powstały takie genialne rymowanki np: (UWAGA PRZEKLEŃSTWA) Dziś jak patyk zapierdalam twoją starą napierdalam a wy won dziwki z dragona bo was zrucham bez kondona.
Także osoby, które myślą, że właściciel(le) kanału są bezmózgami i kretynami, bo klną spróbujcie zrobić rymowankę z dużą ilością przekleństw. I tyle

12

smok12321

15.03.2015, 21:08

Ja uwazam że kanał jest fajny poniewaz ogladajac odcinki mozna sie odstresowac po dniu :D

Ostatnie tematy