1
rurq_1992

Opłaca się kupować Nocturna?

Dodał(a) rurq_1992 21.07.2014, 22:16


Aby komentować, zaloguj się.
11

aiven303

21.07.2014, 23:56
2 plusy

jeśli sie nauczysz nim grać to tak.

13

pachu8721

22.07.2014, 00:11
2 plusy

zajebisty focus ma, łatwy do ogarnięcia

2

Krevven

22.07.2014, 14:04
2 plusy

Silna postac jesli potrafisz nim grac :D

17

przemyslaw.kra12

22.07.2014, 14:31
2 plusy

Każdą postać opłaca się kupować jeżeli umie się nią grać , nocturn jest bardzo silną postacią i warto go posiadać

6

Szymon

22.07.2014, 14:32
2 plusy

kup se go

1

ROBIK

22.07.2014, 14:36
2 plusy

tak jest to bardzo dobry jungler ze wzgledu na jego ulta mozesz latwo i szybko dostac sie na linie

7

Kamciio

22.07.2014, 15:39
2 plusy

Wedłyg mnie jeżeli potrafisz nim grać bardzo dobry jungler . Jeżeli kupisz latarnie i wystakujesz się w jungli do ok. 30-60 staków jest bardzo dobry bardzo serdecznie ci go polecam

8

dawidsedzimierz

22.07.2014, 15:43
2 plusy

Jak dla mnie : Noctrume - op. pewnie, że się opłaca kupować nocturma :) Jest świetnym junglerem/ solo top :) Polecam Ci go :P

16

barteks569

22.07.2014, 17:41
2 plusy

Nocturne fajna postać ale trzeba go ogarnąc

16

EkOjxPompa

22.07.2014, 18:13
2 plusy

Nie opłaca już nim nikt nie gra ponieważ już nie jest dobry.

16

Veliatoss

22.07.2014, 18:17
2 plusy

Niestety ale ta postać nie jest w mecie i na np takiego Jaxa/Renektona ma ciężko bardzo

10

maks_101

22.07.2014, 19:08
1 plus

Ostatnio był w rotacji i sam się zastanawiam na kupnem. Postać jak najbardziej fajna chociaż niektórymi gra mi się dużo fajnie, ale kupisz do niego Staticka i już możesz kosić więc jak najbardziej opłaca się kupić.

11

StarshiPan

22.07.2014, 21:57
2 plusy

tak ale trzeba umieć :3

1

AdixToKox

22.07.2014, 22:11
2 plusy

Polecam ale trzeba nauczyć się grać

1

sebekkkk

22.07.2014, 22:43
2 plusy

Tak jest fajny , łatwy , szybko zabija , łatwy doskok do przeciwnika na ulti (no chyba że mają gravesa). Ogólnie fajna postać . Jak się naczysz nim grać to będziesz niszczył wszystkich wrogów. Sam go nie mam lecz bardzo polecam . I jeszcze raz powtórze TAK OPŁACA SIĘ GO KUPIĆ.

10

patrykoss93

23.07.2014, 06:38
2 plusy

jeśli sie nauczysz nim grać to tak.

1

Kuba

25.04.2015, 22:36
1 plus

Oplaca sie

1

Karol

26.04.2015, 00:20
1 plus

na mocne ganki z ultem więc tak

7

cobold13

26.04.2015, 00:37
1 plus

Na Jungle tak xd

1

Kuba

27.02.2016, 17:44
1 plus

Tak opłaca się jest bardzo dobra

Ostatnie tematy

elena.kujawska
kuba.szolty
Jakub
KrzepekJumper
adameQ