Użytkownik usunięty

Lucian czy Jinx?

Dodał(a) Użytkownik usunięty

Jakiego ADC bardziej polecacie?


Aby komentować, zaloguj się.

Użytkownik usunięty

20.06.2015, 01:09
7 plusów

dla mnie np jest lepsza jinx poniewaz ma slowa stuna ulta na range pasywka na szybkosc idealne adc :D

5

tobiasz136

20.06.2015, 01:28
5 plusów

lucian duzo lepszy na tej mecie :) polecam

5

RibasuV

20.06.2015, 07:14
6 plusów

Lucian bardziej pasuje do obecnej mety , ale silniejsza na linji jest jinx

20

Stukeleyak

20.06.2015, 07:58
4 plusy

Obecnie Jinx wydaje się być silniejsza, chociaż obydwaj są w porządku.

6

miurbansk

20.06.2015, 08:52
5 plusów

Jinx jest prostsza w rozgrywce. Lucian natomiast jest lepszy jak już go ogarniesz. Więc jeżeli szukasz postaci na dłużej, to polecam Luciana. Na początku będzie Ci szło nim gorzej niż Jinx, ale z każdym kolejnym meczem nabierzesz wprawy i będziesz zamiatał na bocie.

3

m.krystian4

20.06.2015, 09:31
4 plusy

Jinx bo jest op .. 2 itemy i kosisz wszystko

1

Memlokk

20.06.2015, 09:37
4 plusy

Lucian kosi nikt nie umie grać przeciwko niemu jinx jest również świetną postacią ale ja wole Luciana

1

dttdamian5

20.06.2015, 09:47
3 plusy

dla mnie lucian jest lepszy. Wiecej nim zdziałasz 1 vs 1 i do tego jest mobilny

16

ladiesman214

20.06.2015, 10:36
3 plusy

teraz w mecie lepszy jest lucian, ale to zależy czy wolisz bić ze skili czy nawalać autoatakami, jak to drugie to polecam jinx, jeżeli nie umiesz się zdecydować to jest jeszcze varus który jest my favorite adc xDD

5

brzuskanorbert

20.06.2015, 12:32
4 plusy

Zdecydowanie w tej mecie Jinx chociaż Lucian też jes dobry ale Jinx
lepsza xd

7

Kuba

20.06.2015, 14:25
2 plusy

Lucjan jest mocniejszym champen niż jinx

10

Paullaa

20.06.2015, 14:31
3 plusy

Lucian

3

kurluk123

20.06.2015, 14:35
5 plusów

Jinx 1000 Jinx jest lepsza

7

szparek1337

20.06.2015, 15:47
3 plusy

Lucian, poniewaz jinx dostala nerfy

2

averayy

20.06.2015, 15:50
3 plusy

lepszy lucian, bardziej mobilny, polega na skillach bardzo, dobry w tf, jinx mało mobilna, ma tylko stuna, szybciej padnie, bo lucian ma ucieczke na e

11

Pterodaktylek

20.06.2015, 18:51
3 plusy

Według mnie Jinx jest lepsza , w połączeniu z leoną albo braumem potrafi nieźle zaszkodzić na bocie

20

ToJaSciana

21.06.2015, 18:58
2 plusy

Lucian jest lepszy , ma odskok ulti którym moze biec i strzelać i do tego z q bardzo przyjemnie sie farmi

1

maxking789

21.06.2015, 19:17
1 plus

Jinx bo nie ma cycków xDDD lepsza jest od Luciana a zwłaszcza ult

6

nieborak69

21.06.2015, 19:20
1 plus

Jinx!!!!! Ma strasznie duży zasięg wystarczą Ci 2 lub 3 itemy i masz bohaterów na 2,3 hity nawet tanków. Jinx także ma to ulti krórym możesz zabić osobę na 2 końcu mapy gdy zobaczysz ją w porę z low HP :) Polecam Jinx !

1

ArTi14

22.06.2015, 14:03
1 plus

dla mnie leprza jinx

1

2pack1910

22.06.2015, 15:01
1 plus

Według mnie Jinx

5

kosekos13

22.06.2015, 16:00
1 plus

Jinx dostała nerfy , ale jeżeli nie grałeś nią wcześniej , będzie ci sie grało dobrze ( bo w porównaniu z dawną jinx to jest słaba :d ) ale mimo to wymiata

4

maciekbucholc

22.06.2015, 19:36
1 plus

Jinx dla mnie fajniejsza,nie przepadam za murzynem :D

9

Michał

22.06.2015, 20:30
1 plus

Jinx nadal jest mocna mimo nerfów więc jinx

1

Bartosz

22.06.2015, 21:27
1 plus

jinx lepsza

11

shaocao

22.06.2015, 22:10

dla mnie jinx :D ma zajebistego ulta

5

Unlucky_Quba

22.06.2015, 22:19

Jinx według mnie lepsza ale też i trudniejsza... Ponerfiona ostatnio a jednak nadal ludzie grają i kto potrafi nią grać , wygrywa na każdego adc... B|

14

matizzPL

22.06.2015, 22:19
1 plus

O Lucianie się nie wypowiem bo go nie mam i dawno na rotacji nim nie grałem... Ale o Jinx już coś mogę powiedzieć :D Ostatnio w prawdzie dostała 2 nerfy na Q i R, ale są do zniesienia :) Może na początku rozgrywki widać różnicę bo jest wtedy osłabiona, ale jak się ma dobrego supporta to można skosić całego bota :) Natomiast w late game z paroma itemkami jinx jest OP :D Ja na full buildzie na Q jinx z karabinkiem zestackowanym mam około 2,3 as więc sporo :p Można fajnie spamować auto atakami a jak ktoś ci ucieka to W albo E+ auto jak zacznie uciekać to warto rakietnicą spróbować a jak nie to dobic z ulta :) Także ja jak najbardziej polecam Jinx, tylko trzeba pamiętać że w early troche słąba, ale dobrze się farmi z rakietnicy na Q :p Trochę się rozpisałem i liczę że ktoś to wgl przezcytał, a jeśli tak to liczę że pomogłem :)

9

X_Darky_X

23.06.2015, 01:56

graves, vayne, lucian, corki, ezreal pozdro 600

9

piciu11

23.06.2015, 08:04

Jinx bo jest op

Użytkownik usunięty

23.06.2015, 09:15

jinx owiele lepsza

1

romino11

23.06.2015, 09:43

lepsza jinx moim zdaniem

7

proplayer

23.06.2015, 13:10
1 plus

Lucjan jest dobry w każdej fazie gry, natomiast Jinx jest słaba w early game, ale jest za to najlepszym adc w late game.

7

Cips0n

23.06.2015, 13:40

Zależy od etapu gry JInx jest Hyper Carry i w 40-50 minucie lucian w porównianiu do niej ssie za to murzyn natomiast bardzo łatwo zabija w early gameie dzieki swojej mobilnosci i passywie

4

owcaao

23.06.2015, 13:41

Najlepsza na świecie Jinx.

6

Spoker_24

23.06.2015, 13:46

Mi się wydaje,że Jinx jest mocniejsza od Luciana.

5

opi18

23.06.2015, 14:17

Ja osobiście wolę luciana .

4

MateuszJoniak7

23.06.2015, 14:56

jinx jest spoko ale lucian jest według mnie lepszy

3

sobolekpl

23.06.2015, 15:53

JINX lepsza na obecna mete (s5)

Ostatnie tematy

Filip
Patryk
Patryk
sas-uke