teoretycznie jest tak jak powiedział to poprzednik ale praktycznie (tak było jak wchodziły potem miałem przerwę więc nie wiem czy coś się zmieniło) to każdy element dodaje atak/obronę jednak buffy z własnym elementem nie łaczą się z tym wsadzonym w set np w wepie masz atak fali lvl 2 a kleryk daje ci bufa na atak też z elementem fali lvl 1 (nie wiem czy na pewno fali nie pamiętam to ma być tylko przykład) to gra nie łączy tych 2 elementów tylko liczy element buffa więc tak naprawdę bijesz mniej z kolei na skillach atakujących była niewielka różnica więc polecam byle jaki element tylko z jak największym lvl
PS. z ciekawości kiedyś zmieniłem kamień w wepie by sprawdzić czy z innym elementem bd bił więcej jednak różnica nie była za duża
umiejętności danych postaci wykorzystują elementy, atak podnosi obrażenia tych umiejętności, a obrona zmniejsza doznawane obrażenia od tych elementów