- Gry
- Heavy Metal Machines

Witajcie drodzy Gracze!
Na serwerach gry pojawiła się nowa aktualizacja o nazwie beta.0.0.0.665. Jedną z ważniejszych zmian które przynosi, jest dodanie nowej postaci: Rampage. Ponadto odświeżono sklep w grze. Przyjrzyjmy się najpierw Rampage:
Rampage siedzi za sterami ciężkiego pojazdu przypominającego ogromną koparkę. Posiada szeroki wachlarz umiejętności - bliskiego dystansu, obszarowe średniego dystansu oraz dalekiego dystansu o małym polu rażenia.
Broń 1: Minimum Wage
Rampage uderza w ziemię łyżką pojazdu, co zgniata i odpycha okolicznych przeciwników.
Obrażenia: 150
Obrażenia ciosu krytycznego: 250
Czas odnowienia: 2,25 sekundy
Broń 2: Harassment
Rampage uderza w ziemię łyżką pojazdu, co tym razem wytwarza wąską falę, która razi przeciwników znajdujących się w sporej odległości od niego.
Obrażenia: 200
Czas odnowienia: 10,75 sekundy
Broń 3: Traffic Jam
Pojazd Rampage znacznie przyspiesza i wszyscy przeciwnicy, którzy znajdą się na jego drodze, zostają wgnieceni w ścianę.
Obrażenia (przy wgnieceniu w ścianę): 200
Obrażenia na sekundę: 50
Czas odnowienia: 6,75 sekundy
Broń specjalna - Saturday Shift
Rampage wypuszcza ogromny ładunek elektryczny uderzając łyżką w ziemię, co razi przeciwników znajdujących się dookoła.
Obrażenia ciosu krytycznego: 400
Obrażenia: 20
Broń pasywna - Anger Management:
Kiedy łyżka buldożera znajduje się na ziemi, Rampage otrzymuje zmniejszone obrażenia.
Zmiany ogólne:
- dodano opcję menu, która pozwala na pokazanie opóźnienia gracza podczas meczu,
- dodano tło paska zdrowia, by poprawić aspekty wizualne: od teraz mają one kolor drużyny (niebieskiej lub czerwonej),
- bomba teraz może odbijać się od ścian,
- przywrócono do sklepu skiny Rockstar oraz Metal Legend,
- Wildfire i Stingray otrzymały aktualizację wyglądu do wszystkich sknów.
Zmiany balansu gry:
1. Black Lotus
Broń 3:
- Maszyną nie można sterować podczas używania tej broni.
2. Clunker
Ogólne:
- Dodano wskaźnik zakłócenia do wszystkich broni Clunkera.
Broń 2:
- Zwiększono początkowe obrażenia z 100 do 200.
- Usunięto obrażenia końcowe.
3. Dirt Devil
Broń 3:
- Zwiększono obrażenia początkowe z 100 do 200.
- Usunięto obrażenia ciągłe.
4. Full Metal Judge
Broń 1:
- Zmniejszono otrzymywanie tarczy za strzał z 60 do 50.
- Zmniejszono otrzymywanie ładunków specjalnej broni o 15%.
Broń 2:
- Tarcza otrzymywana w trybie obronnym została zmniejszona o 33%.
- W trybie ofensywnym, obrażenia własne zostały zmniejszone o 25%.
Broń 3:
- Tarcza uzyskiwana przy używaniu tej broni została usunięta.
- Dodano otrzymywanie tarczy przy uderzaniu wrogów.
5. Little Monster
Broń 2 oraz Specjalna:
- Rozgrzewanie zostało usunięte.
Znane błędy:
- Full Metal Judge otrzymuje tarczę przy uderzeniu w łyżkę Rampage.
- Broń 1 Photona przechodzi przez łyżkę Rampage.
Dodatkowo, w patchu beta.0.0.0.669 zostały dodane następujące zmiany:
Ogólne:
- Dodano opcję wyłączenia nazw graczy (opcja domyślna to "wyłączone").
- Gra jest teraz dostępna w całości w języku polskim.
- Od teraz można wyłączyć lub włączyć instruktora podczas meczu.
- Minimapy na wszystkich arenach zostały wizualnie zmienione.
Instruktor V2:
Celem wprowadzenia wersji drugiej było usunięcie automatycznego wyboru Wildfire. Od teraz pierwszy samouczek już nie jest obowiązkowy. Aby dostarczyć podstawowe informacje, Instruktor będzie dostępny dla pięciu bohaterów:
- Wildfire,
- Stingray,
- Artificer,
- Windrider,
- Clunker.
W celu lepszej kontroli rezultatów Instruktora został dodany nowy system rotacji, który będzie podzielony na nowych graczy i weteranów:
- Dla nowych graczy rotacja będzie obejmować pięć bohaterów wymienionych powyżej,
- Rotacja zmienia się, kiedy gracz osiąga poziom 3,
- Rotacja weterana zostawia wszystkich dostępnych bohaterów.
Znane błędy:
- Instruktor mówi "lawa" zamiast "kwas".
Życzymy Wam miłej gry!
Źródło: http://heavymetalmachines.com/blog/en/2018/05/15/patch-notes-beta-0-0-0-669-15-05-2018/ https://www.heavymetalmachines.com/forum/en/index.php?/topic/853-patch-notes-beta000665-07052018/
Komentarze
(0)Brak komentarzy. Bądź pierwszy, napisz komentarz!