16
Geriavit

Czy można biegać używając Aegis?

Dodała Geriavit 14.01.2014, 22:51

Widziałem podczas gry jak gość dość szybko się przemieszczał używając "bańki" i nie wiem czy to był cheater czy można to jakoś uruchomić.


Aby komentować, zaloguj się.
19

MORDEN

14.01.2014, 23:03
1 plus

nie można. musiał jechać na witaminach albo był mega lag

12

Doom2Day

14.01.2014, 23:09
1 plus

Może miał pancerz Hermesa i chodził szybciej od innych z ciąższym opancerzeniem.

12

accountone

15.01.2014, 08:58

Bardzo powszechne wykorzystanie luki w silniku gry. Podkręcone FSB kompa - przyspiesza wszystko co dotyczy twojej postaci: chodzenie, bieganie, strzelanie, prędkość kul i przygotowania broni. A UBI wody w usta - nie mogą banować bo błąd leży po ich stronie.

7

cwian96

15.01.2014, 12:33

niestety nie można biegać z Aegis

12

Sebastian

15.01.2014, 13:28

albo nie był w pozycji przykucnietej, zreszta hermes tez sporo daje widac to po samym bieganiu

16

Geriavit

16.01.2014, 22:46

Do Accountone: Co Ty bredzisz? Mam i5 2500k @ 4180 (38 x fsb1100mhz), karta XFX 6870 Dual Fan 900/1050 @ 980/1120 + oc ramu i nawet jak zmniejsze wszystkie częstotliwości na stockowe to postać mi nie zwalnia. Nawet nie widzę spadku fps choć taki na pewno jest. Może jak podkręce fsb na 150 to Assasin będzie nawalał mieczem jak Edward Nożycoręki xD Windows to nie DOS, który nie obsługiwał zegara czasu rzeczywistego.

11

sowaimba

17.01.2014, 09:41

nie biega sie z aegis
moze mial pancerz hermesa na szybkość chociaz to też niewiele daje
pewnie laga złapał i latał po mapie :D

19

MORDEN

17.01.2014, 09:52
1 plus

Mieliśmy kiedyś taką sytuacje na kolanówce. Wydawało się, że koleś biegł na egidzie. Zrobione było nagranie tego i oglądało to wielu graczy. Doszli do wniosku, że kolesiowi kończyła się egida, a że albo nagrywający miał laga i/lub serwer miał lagi to mimo że koleś już biegł po zakończeniu egidy to widać było, że ją jeszcze ma.

12

accountone

17.01.2014, 09:58
1 plus

Geriavit, użyj gugla następnym razem, co?
http://www.youtube.com/watch?v=zbXjH2AcS8o
A teraz oczekuję zdania "przepraszam, miałeś rację". Poza tym znam to z autopsji bo gram z kumplami, którzy też korzystają z tego zabiegu... i biegają specjalistą w tytanie szybciej od mojego zwiadowcy w hermesie... Trochę dziwne, nie sądzisz?

16

Geriavit

19.01.2014, 03:52

Filmik mnie nie przekonał bo wystarczy inny tłumik i czas przeładowania już się zmienia. Poczytałem sobie trochę i znalazłem informacje na temat fsb w tej grze. Zastanawiam się dlaczego z podkręconego fsb o 10Mhz nie odczuwam żadnej rórnicy. W poprzednim wpisie zrobiłem błąd w specyfikacji. FSB oczywiście 110Mhz, a nie 1100 xD

16

Geriavit

19.01.2014, 03:53

Accountone trzymaj +1 :)

10

k0nt0xxx

19.01.2014, 23:15

Jest to nie mozliwe

Ostatnie tematy