Witajcie drodzy gracze.
Aktualizacja gry do wersji 1.198 odbędzie się17 lutego. W czasie aktualizacji nastąpi krótka przerwa w dostępie do światów.
Poniżej znajduje się szczegółowa lista wprowadzonych zmian:
Poprawki błędów
- W Wyprawach Gildyjnych, okno informacyjne o Mistrzostwach Gildii nie otwierało się prawidłowo. Zostało to naprawione.
- Niekiedy można było odczuć spowolnione ładowanie, gdy wykonało się wiele akcji w tym samym czasie. Rozwiązaliśmy ten problem.
- W skrajnych przypadkach, nie było możliwe kupowanie Rozszerzeń Terenu za monety. Od teraz będzie to już możliwe.
- Był błąd gramatyczny w oknie zadań w Osadach kulturowych, gdzie między dwukropkiem a nazwą osady nie było odstępu. Teraz tekst ten będzie wyświetlał się prawidłowo.
- Na mapie Wojen Gildyjnych mogła się zdarzyć sytuacja, w której po otworzeniu informacji o sektorze, można było wykonywać inne akcje w tle (np. przesuwać mapę, otworzyć inny sektor). Powodowało to dalsze problemy po powrocie do głównego miasta. Błąd ten został naprawiony.
- Naprawiliśmy błąd, w wyniku którego wątki tylko dla Administracji gildii były widoczne dla wszystkich jej członków. Od teraz są widoczne tylko dla Właścicieli, Przywódców oraz Moderatorów.
Ulepszenia
- Na mapie świata dodano nowe teksty w różnych prowincjach.
- Wyśrodkowano okno mapy świata i wygląda ono teraz ładniej.
Zmiany w wersji mobilnej
Te zmiany dotyczą tylko aplikacji mobilnych. Są to zmiany, których nie zobaczycie w przeglądarkowej wersji gry lub dotyczą tylko mobilnego interfejsu. Pamiętajcie, że czas, w którym dostępna jest aktualizacja mobilna, zależy od sklepów i może upłynąć kilka dni nim będzie dostępna do pobrania. Nie zdziwcie się więc, jeśli jeszcze nie widzicie aktualizacji na swoich urządzeniach!
- Mogło się zdarzyć, że animacje budynków nie były kontynuowane po ich przemieszczeniu. Zostało to poprawione.
- Zaktualizowano tło dla wszystkich okien gildii.
- Aktualizacja tła dotyczy również zakładki "Znajdź znajomych".
- Czasami występowały problemy w dwufalowych walkach podczas leczenia jednostek, które zostały wyleczone po pierwszej fali. Zostało to naprawione.
- Okno produkcji Ratusza zawierało znak tyldy ("~") i było nieprzetłumaczone. Zostało to poprawione.
- W nielicznych przypadkach gra nie działała, jeśli wszystkie ulice były zajęte przez Zdarzenia Losowe. Teraz problem nie będzie występował.
- W niektórych sytuacjach, bonus Muzeum Atlantydy nie pojawiał się podczas plądrowania budynków produkujących wiele surowców. Zostało to poprawione i bonus ten wyświetla się teraz prawidłowo.
- Mogło się zdarzyć, że podczas próby plądrowania pojawiał się komunikat o pełnym Pasku Punktów Rozwoju, nawet jeśli ten był pusty. Wprowadzono poprawki i teraz Punkty Rozwoju mogą zostać splądrowane bez podobnych problemów.
- Poprawiono kilka problemów technicznych, które mogły się pojawić gdy gra była bezczynna przez długi czas.
- Po użyciu wszystkich przedmiotów przyspieszających produkcję, pojawiał się komunikat umożliwiający użycie danego przedmiotu jeszcze raz (chociaż już żaden nie był dostępny). Powodowało to błąd wewnętrzy. Problem ten został naprawiony.
Powodzenia!
Źródło: https://forum.pl.forgeofempires.com/index.php?threads/wersja-1-198.22137/
Komentarze
(0)Brak komentarzy. Bądź pierwszy, napisz komentarz!