Które działo od tych medów jest lepsze? Chodzi mi o T62-A i Ob.140. Niby te działa są te same , a jednak inne... I chce wiedzieć które lepsze
Na czym polega statystyki xvm? Dużo osób też o tym mówi , więc jak w temacie porosze o wytłumaczenie
Na czym polega RNG w tej grze? Wszystkich nas męczy RNG , a nawet nie wiem co to takiego jest O.o Ktoś mi prosze wytłumaczy?
Czemu ludzi grają z modami? Mody są przydatne , ale na jakiś turniejach modów nie ma. Bez sensu w takim razie (według mnie) grać z modami ;)
Jak kątować pancerz? Jak kątować pancerz by stał się on skuteczny?
Kto wygrał Grand Finals World of tanks? Po prosze o 1 , 2 i 3 miejsce jakie drużyny wygrały ;)
Więcej zarabia Jagdtiger 8,8cm , czy FCM 50 t? Chce kupić który z tych czołgów. Jagdtiger jest tańszy dlatego się nad nim zastanawiam , a FCM po prostu mi się podoba :)
Jak wygladaja turnieje World of tanks? Zawsze chcialem pojechac na takowy turniej , ale nigdy nie mialem okazji. Moze ktoa z was byl i wie jak to wyglada :)
Ile dmg zadaje g.w.panther? Tak jak w temacie. ;)
Kiedy w grze sie pojawia japonskie artylerie? Gram duza artyleria i mam ochote zagrac jakimis innymi. Wiec kiedy beda artylerie japonskie , ewentualnie chinskie? ;)
Jakie klasy czołgów pojawiają się w tej grze? Słyszałem że są różne klasy czołgów. Każda z tej klasy ma osobne zadanie i chciał bym się dowiedzieć jakie są to klasy i co one muszą robić?
Dawajcie łapki w góre :D Łapkujemy sobie wszyscy ;)
Opłaca się kupować type64? Bardzo kręcą mnie lighty i co najważniejsze umiem nimi grać. (jak coś mam 1419WN8). Głównie interesuje mnie czy on coś zarabia czy marne np.10k. Jak np zadam 2k dmg to ile bym zarobił? (bez golda). I tak btw wydaje mi się że czołg jest bardzo podobny do t21 , a nim świetnie mi się grało.
Który VII tier premium zarabia najwięcej? Mam pantere/m10 i zarabia 30-40 tys na bitwe bez premium (z premium ok 70-80tys). Któraś VII zarabia więcej lub podobnie?
Jaki czołg premium zarabia najwięcej? Oczywiście chodzi o tiery VIII?
Jak się powinno jeździć Pantherą M/10? Tak jak w temacie. Ogólnie jestem dość ogarniętym graczem (1341 WN8). Mam tą panthere już jakiś czas. Rozegrałem nią z 400 bitew i nadal nie umiem nią grać... A chce się nauczyć bo to jest mój chyba jedyny zarabiacz. Robie nią w bitwie ok 800dmg , czasami się zdarzą bitwy że zrobie to 3000dmg , ale są one rzadko :/ Jak tym grać?
Czym lepiej zarabiać z pośród tych czołgów premium? Mam w garażu: Panther/M10 , Churchil III , t-25 , t-127 , su-100y. czym najlepiej zarabiać?
Jak grać stockowym centurionem1? Wyjechałem nim chyba tylko w 5 bitew i puki co mam tylko gąski...