sla_m
sla_m napisał na forum gry World of Tanks
sla_m
sla_m napisał na forum gry World of Tanks
Misja CL-10 Duch POMOCY Najwazniejsze to miec na lajtach dobra zaloge - 100% camo i zestaw malego campera czyli lorneta + siatka Musi Ci podpasowac mapa i musisz znac miejscowki dla Lightow Najlepsze mapy do tego to Prochorowka, Malinowka. Poszukaj tez na YouTube jak znani YT robili ta misja. Zobacz np jak QuickyBaby robil misje.
sla_m
sla_m napisał na forum gry World of Tanks
Czy dostajecie p.nkty za odpowiedzi i pytania tu na forum WOT ??? Pytan nie moge dodac. A za odpowiedzi zmienily sie zasady i teraz trzeba dac x odpowiedzi zeby dostac y punktow - ja mam teraz np cel 75 odpowiedzi za ktore dostane okolo 200 punktow. Odpowiedz sa moderowane, wiec z automatu licznik odpowiedzi nie jest podnoszony. Moderator musi zatwierdzic odpowiedz...
sla_m
sla_m napisał na forum gry World of Tanks
Wymiana punktów Ja mam ogolny problem z serwisem, bo nie wszystkie funkcjonalnosci dzialaja. Nie mam zadnych zadan specyficznych dla gier. Nie mam w menu z grami zadnych dostepnych gier. Po tym upgrade jest cos nie tak z ta strona/serwisem :(
sla_m
sla_m napisał na forum gry World of Tanks
Kiedy wersja testowa? Wersja tesstowa juz jest http://ritastatusreport.blogspot.nl/2015/10/test-server-is-up.html
sla_m
sla_m napisał na forum gry World of Tanks
550 golda za darmo bez kodu O WoW akurat nie wiedzialem, ze daja Golda - dzieki!!
sla_m
sla_m napisał na forum gry World of Tanks
Premium Tank Churchill'a, ChiNuKai albo T-25 - zalezy w jaka nacje idziesz ...
Dzisiaj kiepsko szlo...
sla_m
sla_m napisał na forum gry World of Tanks
o co chodzi? Pewnie dx9 trzeba doinstalowac
sla_m
sla_m napisał na forum gry League of Legends
sla_m
sla_m napisał na forum gry World of Tanks
sla_m
sla_m napisał na forum gry World of Tanks
Nowe japońskie czołgi Dobre cele dla Karty. 5 i 6 tier OP. Na 6tace zamierzam skończyć grind :)
sla_m
sla_m napisał na forum gry World of Tanks
sla_m
sla_m napisał na forum gry World of Tanks
Jakie działo do SU-152 ? Masz haubice 152, ktora jak zpenetruje to ladne obrazenia zadasz - wchodzily mi strzaly po 900 :), natomiast 122 ma super dpm - nawet lepszy of su122-44. Wszystko zalezy jaki styl try wolisz
sla_m
sla_m zadał pytanie w grze War Thunder
Na jaki adres lub jak zglosic problem do supportu ? Gralem w War Thunder i nie mam juz mozliwosci na stronie zdobycia punktow co pewnie oznacza, ze ta oferta juz dla mnie nie jest wazna bo wykonalem zadanie. Nie dostalem do tej pory punktow, a w poprzednich odpowiedziach byla mowa o supporcie. Pytanie o jaki support chodzi i gdzie konkretnie zglaszac problemy ?
sla_m
sla_m zadał pytanie w grze World of Tanks
Co WG da 24.12 w kalendarzu adwentowym ? Jak myslicie co WG da 24 grudnia w kalendarzu ? Co Was by ucieszylo ?
sla_m
sla_m zadał pytanie w grze World of Tanks
Jak przydzielane jest doswiadczenie zalogi ? Jesli wygram gre na czolgu elitarnym, ktory ma 5 zalogantow i za bitwe dostane 1,5 k expa, to czy kazdy z zalogantow dostaje 1,5 k expa czy jest to dzielone przez 5 i wychodzi po 300 expa na glowe ?
sla_m
sla_m zadał pytanie w grze World of Tanks
Jak czesto denerwuja was "pro gracze" na topce, ktorzy gina w pierwszych 3 minutach bitwy ? Sytuacja wyglada tak: startuje bitwa i koles, ktory uwaza sie za pro gracza > zielonego koloru w wn8 jedzie na hurra do przodu, nie patrzy czy ma plecy pokryte, a pozniej wyzyla caly team od noobow, bo nikt mu nie pomogl ? A to z tego powodu, bo np wolne TD i HT nie dojechaly na pozycje. Wiem kazdemu moze sie wylaczyc zdroworozsadkowe myslenie, ale po co wtedy wyzywac team - to i tak nic nie zmieni...
sla_m
sla_m zadał pytanie w grze World of Tanks
IS8 - jakie wyposazenie i jakie perki dla zalogi Mam na nadchodzacej promocji zamiar kupic IS8. Co powinienem dokupic do wyposazenia i jakie perki/umiejetnosci polecacie ?
sla_m
sla_m zadał pytanie w grze World of Tanks
Chafee - styl gry jaki preferujecie ? Jaki styl gry preferujecie Chafeekiem ? Kampienie z krzakow i swiecenie w pierwszej czesci gry, a pozniej flankowania i dobijanie ? Czy moze raczej wyjazd z ulanska fantazja ?