W jaki sposób gracz adc polecam ustawić smarcasta "attack move" na "A", bazowo jest ono na "A+LPM", to strasznie ulatwia zycie, pozdro
Runy ,zazwyczaj gram Karthusem i Azirem (czesto tez aram) znaki najlepsze na magów są z przebiciem odporności x9 a esencje zainwestowałbym raczej w ap normalne, nie skalowane bo daja wieksza przewage w early a runy glownie sluza do wyrobienia przewagi wlasnie w wczesnej fazie gry. Potem to kwestia golda i przediotów
TOP LANE. Postacie w mecie Maokai Shen i Kennen ostatnio
Challanger Ahri niektorzy mowia ze licealistka ahri wyglada jak annie :d
Syndra support? to jest blad rito, syndra oprocz mierzonego stuna na supporcie nic nie moze zrobic. ewentualnie poke ale to bez sensu bo w takim razie prawie kazdy apc moglby byc supportem :d
Na jaka linie Nidalee Ale najlepsza jest w jungli
Kha zix :DD 975rp i 1350rp bodajrze
Warto dalej grać Varusem na midzie czy tylko na adc? Mozna nim grac na adc lub midlane, na obydwu liniach dobry, rozni sie tylko buildem. Ma chyba najwiekszy zasieg poke dmg w calej grze
Czy poprzez nieaktywność można spaść z Golda V do Silvera I? Obrałes dobrą taktyke bo spadki dywizji i lig poprzez nieaktywność zaczynają sie od platyny wzwyż
Kogo bardziej warto kupić, Fiora czy Riven? Fiora jest teraz naprawde bardzo silna po reworku, i tez szybko dostanie nerfa. To niezbalansowana postac. Z kolei dobry gracz Riven bedzie carrowal gry w tfach.
Kiedy koniec sezonu ? moim zdaniem to raczej poczatek listopada, potem jest przedsezon i dopiero po tym nowy
Kto na mida? Ahri, Lb, Zed, Azir silne i mobilne postacie
Kiedy można dosta RP za free w grcze warunek jest taki ze musisz miec golda lub wyzej zeby dostac zwycieskiego skina w raz z postacia. Kiedys dzialaly reflinki dzieki ktorym mogles zdobyc pz i rp ale teraz to wylaczaja
Irelia czy gnar? Irelia zalety: -resety po zabiciu na Q, mobilnosc na lini -true dmg skalowany z atak speed daje przewage w late game -jesli dobrze wykorzystasz sytuacje to stunujesz przeciwnika -obrazenia obszarowe z ulta, bardzo krotkie cdr na nim, nadaje sie do wave cleara Wady: -start raczej z piersiowka bo jestesmy narazeni na poke, przez co strata golda -bez feeda i itemu z atak speed zawiele sami nie zrobimy -burst opiera sie raczej na jednej osobie przez co musimy byc bardzo uwazni w kogo wbijamy Gnar zalety: -dobry poke z aa i bomerangu -dosyc przyjemny esceape -strasznie duzo hard CC na megagnarze, praktycznie masakruje enemy team Wady: -zly timing mega gnara i tfy przechodza na korzysc przeciwnika -dosyc squishy champ na gnarze w early Podsumowanie. Moim zdaniem gnar to bezpieczniejszy top, co sprawia go lepszym. Grajac irelia musimy ryzykowac wlasnym zdrowiem wyminiajac ciosy.
yasuo jest git kosa statika, infinity, bloodthrister, lw, obuwie berserki/merkurego/tabi, jakies ga, lub qss
Co to znaczy One Trick Pony???? :P Jezu, co wy macie ludzie z tymi Pony kucykami czy jednorozcami i teczami kolorowymi ... no comment :D