UNIA WĄBRZEŹNO !!!
Radek
Radek napisał na forum gry Rail Nation
Jakie są zadania w grze rail nation? a 3 zadanie to ulepszenie lokomotywowni do poziomu 4. Ogólnie zrobienie tych 3 zadań zajmuje ok. godziny, ale dłużej się czeka na weryfikacje ss ;)
Radek
Radek napisał na forum gry Rail Nation
Pytanie usunięte Dawaaać ;p
Radek
Radek napisał na forum gry Rail Nation
Pytanie usunięte Dzieki wszystkim ;)
Radek
Radek napisał na forum gry Legend Online
https://dogry.pl/?reflink=85cc-100284982 Zapraszam wszystkich i wysyłajcie mi na priv również swoje refy ;)
Radek
Radek napisał na forum gry World of Tanks
misja nr 2 musisz zagrać na 5 różnych czołgach drugiego tieru ;) mi też się wydawało, że zrobiłem to, a sie okazało później, że ja grałem na 4 .. ;d Pozdrawiam
Radek
Radek napisał na forum gry Metin 2
Mam pytanie Już nie ma punktów za metina, kiedyś było punktowane. Jeśli wchodzisz w gre i nie ma określonej punktacji, to oznacza, że punkty za tą gre nie są przyznawane ;)
Radek
Radek napisał na forum gry Metin 2
Prywatny serwer metin2 easy w stylu starego pl'a pandory juz prawie nie ma :P Aktualnie easy to strasznie się różnią od starego pl'a. Polecam serwery medium/hard. W porownaniu do starego pl'a są easy ;d Serwery, które polecam to np balmora lub ravia ;)
Radek
Radek napisał na forum gry Metin 2
Balmora s1 czy s2 balmory s2 juz nie ma ;) Ale jak grałem to s2 było trudniejsze. Aktualnie na s1 jest max 105 lvl. Polecam, fajny serwer ;)
Radek
Radek napisał na forum gry World of Tanks
Zadanie 2 - pytanie Z tego co pamiętam to tak ;)
zadanie w grze Trzeba wbić 20 poziom i przesłać ss im
Radek
Radek napisał na forum gry World of Tanks
Co znaczy 2 tier? W pierwszej misji "posiadaj 5 czołgów 2 tieru"? 2 tier to inaczej poziom. Musisz posiadać w garażu 5 czołgów 2 tieru(poziomu) zrobić ss i wysłać im
Radek
Radek napisał na forum gry World of Tanks
Kiedy zalicza zadanie? Musisz poczekać, na pewno otrzymasz pkt za 1 zadanie, warto się niecierpliwić, bo mi po prawie 2 dniach dopiero przyznano :P
Radek
Radek napisał na forum gry World of Tanks
Zbugowany garaż? Tak jest już po prostu, przynajmniej ja mam podobnie, więc wątpię żeby to był jakiś bug ;)
Radek
Radek napisał na forum gry World of Tanks
Jak zacząć? Polecam z początku pooglądać poradniki na yt. Na start polecam grać artą, łatwo idzie ogarnąć gre i fragi ładnie wchodzą ;)
Radek
Radek napisał na forum gry World of Tanks
Jaki gracz ma najwięcej czołgów z wbitym Asem Pancernym? Z tego co kuzyn mi ostatnio mówił to koło 300 jest chyba najwięcej. Nie wiem, jak długo musiał gościu grać ..
Radek
Radek napisał na forum gry World of Tanks
Najlepszy czołg VI tieru Polecam KV-1S hellcat, mi się nim najlepiej grało ;)