14
Krawat

Goliath

Dodał Krawat 27.12.2013, 00:16

Czy można kupić goliatha na aukcji? tzn. nie design tylko sam statek.


Aby komentować, zaloguj się.
4

kamil.gracz123

27.12.2013, 00:19
1 plus

Oczywiście. Najlepiej wstać ok. 4 w nocy i zalicytować, w ten sposób wygrałem na jednym z moich kont goliatha za kilka tysięcy. W końcu kto normalny wstaje o tej porze ;p

Użytkownik usunięty

27.12.2013, 00:23
2 plusy

tak da się praktycznie wszystko da się tam kupić no prawie wszystko :P

8

frajerhejter001

27.12.2013, 09:06

Tak , oczywiście zapytaj sie na czacie swojego servera ile kosztuje , ale tak jak napisal kolega wyżej najbardziej oplaca sie wstac w nocy.

1

TheMagicError

27.12.2013, 14:44

wbić sobie na licytację tak ok 3.00-4.00 i możecie go mieć za kilka tysiaków tak samo jak kamil.gracz123 :P

7

sebastian.orawczyk

27.12.2013, 15:35
1 plus

Tak , ale ja bym radził uzbierać sobie trochę więcej kredytów , ja w ten sposób zdobyłem Golca :D

Użytkownik usunięty

27.12.2013, 16:15
1 plus

ja golca na moim poprzednim koncie wygrałem za 500 tysięcy kredek Lolz

2

piter241031990

27.12.2013, 16:42
1 plus

da rade mysle ze golca spokojnie wylicytujesz w ciagu dnia za 15 mln kredek bez westchniecia

2

szczypior16

27.12.2013, 21:34

można go kupić na aukcji oczywiście najlepiej w nocy z 5 mln kredytów uzbierać i możesz wygrać. Ja wygrałem

1

adis2230

27.12.2013, 21:39

kupisz teraz na 5 mln nawet w dzien :D

Użytkownik usunięty

28.12.2013, 11:27

ja o 5 rano wygrałem go za 500k spokojnie obstawiłem na początku i wygrałem nie wiem jak to zrobiłem ale jakoś zrobiłem
ostatnio też o 5 rano wygrałem venge i leonka za 10k kredek nie iwiem czy im sie nie chce czy poprostu nie mają kasy

13

97arek_rykala97

28.12.2013, 15:45

można kupić na aukcji ale ja stawiałem 100 mln kr o 2 w nocy

4

Getis

28.12.2013, 16:37

Wygrałem o godz 16 za 9 mln golca więc łatwo wygrać.

1

Mayonaise

30.12.2013, 11:16

jakiś rok temu w nocy szło nawet kupić goliata za 10k :D (tak jak mi się poszczęściło)
a mój kolega kupił go za 10mln, coś sądzę że w nocy powinno ci się udać za 5-3 mln

6

mufi9952

30.12.2013, 13:38

za goliata terasz dasz około 5 mln na aukcji ;)

7

karab2000

30.12.2013, 23:16

ja dałem 20 mln okolo 23 : 00 ?

4

LoveCmD

30.12.2013, 23:36

Nie licytuj w weekend to po pierwsze a po drugie wstań sobie o 2-3 w nocy i postaw z 10kk golec twój taniej go w dzień nie kupisz ;) chyba że na mega farcie ;)

6

mufi9952

31.12.2013, 13:24

nie wazne jaki dzien bedziesz licytowal teraz gol jest tani bo wiekszosc ludzi go ma to juz nie jest jak kiedys ze kozaki lataly glcami teraz kazdy lepszy go ma 5 mln powinno starczyc

5

damian.ares

03.01.2014, 13:30

Licytuj ciągle po 3-4 mln nie ma zasady ile raz dasz 100 mln a ktoś potrzebuje na szybko i da 101 a raz nikt nie bedzie chciał i za 1 mln wygrasz

8

SirDIZEL

03.01.2014, 18:26

tak mozna , ja wylicytowalem za 15mln

6

RefubusPL

03.01.2014, 22:52

Oczywiście , że tak . Polecam robić aukcje późno w nocy lub w godzinach szkolnych 9-12

9

ninja1098

04.01.2014, 17:39

tak na pl2 za 2 mln na pewniaka

16

ntzzziomal

18.01.2014, 19:16

tak mozna wygrac za 10 mln na pl1.

Ostatnie tematy

sebek.juraszek
patryk.cholujxd
patryk.cholujxd