10
Acer

Jakie skiny polecacie do M4A4?

Dodał Acer 16.04.2015, 16:24

w miarę tanie do trzech euro


Aby komentować, zaloguj się.
6

DoorPL

16.04.2015, 17:20
1 plus

Mi się podoba Howl,Dragon King,Gryf,Asimov,Deszcz kul jak pomogłem like :D

11

JanczalkStudio

16.04.2015, 18:09

Gryf może być bardzo fajny do ten ceny. Bartek Pabich skiny fajne ale kolega prosił skina do 3 euro

2

Mikołaj

16.04.2015, 18:15

Dragon king trochę droższy ale zajefajny

2

baton469

16.04.2015, 18:16

gyf jeden z lepszych

1

Badyll

16.04.2015, 18:18

Asimov i Dragon King

1

Damian

16.04.2015, 18:23

Gryf jeden z tańszych :) a jak masz duużo kasy to asimov :D

4

Barvinsky

16.04.2015, 18:37

Deszcz kul nie jest drogi a czerwony

7

blue1216

16.04.2015, 18:39
1 plus

Desert Storm jest ładny :)

6

Poniatek

16.04.2015, 19:23

dragon king najlepszy

10

Damian

16.04.2015, 19:30

dragon king

2

momolskis0

16.04.2015, 19:33

Czerwony skin Pustynne Uderzenie możesz kupić za około 2 Euro

17

Tomek

16.04.2015, 19:36

Dragon King I gryf

7

LuiDzi

16.04.2015, 19:38

Nie przepadam za M4A4 wolę M4A1 ale polecam skin Dragon King lub tańszy Gryf

Użytkownik usunięty

16.04.2015, 19:41

Gryf

5

Jan

16.04.2015, 19:41

Szczerze mówiąc najbardziej do 2 euro podoba mi się Gryf, a z tych droższych opcji to Asimov albo Dragon King :)

4

exorcist22

16.04.2015, 20:00

Dragon king bardzo ładny, ale trochę drogi. Najlepsze połączenie cena, wygląd- gryf

6

danuabek

16.04.2015, 20:04

Dragon Kick fajny polecam ci

3

lutlut

16.04.2015, 20:05

Dragon lub asimov

7

Taaf

16.04.2015, 21:18

Jeżeli masz mało pieniędzy to kup M4A4 gryf lub Mu4A4 miejski DDPAT
Jak dužo to kup M4A4 Asiimov. Polecam także M4A4 Deszcz Kul.

4

Bobikowski772

16.04.2015, 21:22

Według mnie do M4A4 najładniejszy jest gryf i tani wiec nie trzeba dużo wydawać pieniędzy.

12

mooska

16.04.2015, 21:26

Do 5 euro kupisz nawet dragon kinga wiec taki jest moj wybor

7

michtus

16.04.2015, 21:30

Zalezy do ilu $$$ ale Well-Worn albo Factory New Desert Storm calkiem spoko.

10

W0nsz

16.04.2015, 21:31

dragon king jest bardzo fajny i nie drogi

10

kerimaho

16.04.2015, 21:33

Dragon king albo gryf

4

gala129

16.04.2015, 21:44

Polecam dragon kinga

8

sivy24

16.04.2015, 21:57

Dragon King jest bardzo ładnym skinem do M4A4 :)

7

mnbcz231

16.04.2015, 22:00

Nie ma lepszego skina do m4a4 niż Howl który został wycofany ze skrzynek z racji naruszenia praw autorskich przez steam. Można znaleźć ich wśród graczy tylko kilka i to za masakryczną cene. Z realnych cen to może promieniowanie?

16

seDu_7

16.04.2015, 22:01

Gryf,X-Ray,Dragon King

11

Frix0n

16.04.2015, 22:14

Bullet Rain. Ostatnio staniał, a bardzo fajny skin.

5

Piotr

16.04.2015, 22:17

ja polecam gryfa i dragon kinga

1

husker0

16.04.2015, 22:17

Jak dla mnie Dragon King, posiadałem go i bardzo mi się podobał. Jak na taką cenę warto go wziąć.

2

Dragoner999

17.04.2015, 23:37

Moim zdaniem : Gryf,Dragon King,Asiimow,

9

ussek123

17.04.2015, 23:47

gryf tani ale ładny

Użytkownik usunięty

27.11.2015, 16:15

Bullet rain albo Dragon king !