5
daniel225

Co lepiej kupić GTAV czy skiny do Cs go?

Dodał daniel225 11.04.2015, 21:25

Co lepiej kupić GTAV czy skiny do Cs go?


Aby komentować, zaloguj się.
7

N1ewidomy

11.04.2015, 21:46

gta, skiny to tylko wyglad:D

1

arowatytonoob

11.04.2015, 22:12
1 plus

Polecam ci gta 5. Skiny, możesz na różne sposoby stracić, a gta zawsze (no prawie) bedziesz miał

1

yetem

12.04.2015, 09:34

Zależy czy chcesz pograć w GTA, czy w CSa, skiny zawsze możesz odsprzedać, z GTA nie jest tak łatwo.

9

SeBaM00

12.04.2015, 09:39

Zależy czy dużo czasu poświęcasz na granie w CS:GO jak nie to lepiej kupić sobie nową grę.

2

kacperborysiuk96

12.04.2015, 10:01

Myśle że bardziej opłaca się kupić GTA lecz zależy od tego co bardziej lubisz.

1

Tomek

12.04.2015, 10:03

GTA 5 ,bo skiny raczej nie zmienią gry na lepszą

2

nejmanadrian

12.04.2015, 10:06

skiny nie grają jak to mówi Jarek Pasha, jest to tylko wygląd dla szpanu, a GTA bardzo fajna giera, polecam

Użytkownik usunięty

12.04.2015, 10:08

GTA V

10

adidominiak49

12.04.2015, 10:24

Oczywiscie ze gta 5 poniewaz ze skinow nic nie masz to jest bezuzyteczne.

Użytkownik usunięty

12.04.2015, 10:33

Lepiej kupić GTA V, skiny w CS:GO mało dają.

4

MrKuba153

12.04.2015, 10:34

Kup Gta V skiny to tylko wygląd skiny nie grają

8

Sobociak

12.04.2015, 10:35

Pewnie, że GTA V, skiny to tylko wygląd, nic Ci one nie pomagają w grze.

4

Nexuro

12.04.2015, 10:35

Skiny nie grają. Jak chcesz mieć ich trochę to wydrop sobie coś i zacznij obstawiać na csgolounge. Ja tak zrobiłem, a z profitu kupiłem sobie gta V na steam. :)

4

osptaxd

12.04.2015, 10:36

GTA . Skiny nie grają

1

qba753i

12.04.2015, 10:41

Zależy w co lubisz bardziej grać. Za kasę która miałbyś wydać na gta można już kupić ładne skiny <3

7

lukomski.jakub

12.04.2015, 10:58

Hmmm... Mój brat władował 60zł na skiny do LOL'a, w ogóle nie popieram tego, to tylko wygląd. Ja bym brał GTA.

11

Kuba

12.04.2015, 11:04

GTA V

7

abcrelaks

12.04.2015, 11:05

bierz skiny, po co Ci gta? ;d

7

Dariusz175

12.04.2015, 11:05

to zależy czy cchesz zaszpanować i mieć skin czy sobie popykać w gta :D

11

zlota125

12.04.2015, 11:07

Ja bym kupił skiny ponieważ gta moze cie sie znudzic po jakims czase a w cs nawet jak cie sie znudzi to skinny sprzedasz

8

CS_GO_OD_IZAKA

12.04.2015, 11:09

Ja na twoim miejscu kupiłbym GTA V ponieważ bez skinów można grać. Zawsze możesz sprzedawać skrzynki i zarabiać na skiny. ;d

1

adrian72513

12.04.2015, 11:34

Kupuj GTA, skiny przecież nie grają ;)

4

Kasia8853

12.04.2015, 11:35

GTA V , bardziej się opłaca :D

5

bzykubuff

12.04.2015, 11:43

GTA V bo jest świetną grą.

13

konrad11106

12.04.2015, 11:58

raczej GTA, bo bez skinów też da radę grać ;))

7

Devix10

12.04.2015, 12:01

Skiny nie grają a w GTA to już sobie pograsz.

8

DrTroll69

12.04.2015, 12:03

Jak znasz sie na obstawianiu to kup skiny, poobstawiaj i wymienisz potem na gta. Jeśli sie nie znasz to odrazu gre kup.

8

Sitek97

12.04.2015, 12:04

Najlepiej kupić to i to XD

8

sivy24

12.04.2015, 12:16

Oczywiście, że GTA. W CS:GO skiny nie grają :)

Ostatnie tematy