9
cridoo

POMOCY !!!! <-----

Dodał(a) cridoo 22.11.2015, 12:46

Ostatnio (wczoraj) kupiłem na rynku steam deagle błotniaka z naklejką iBUYPOWER. Po wejściu do CSA powitał mnie komunikat ,,Nowe przedmioty w twoim ekwipunku,, Kiedy kliknąłem Ekwipunek z nowymi itemami i kliknąłem ,,OK,,.
Pojawił mi się pełny ekwipunek gdzie były wszystkie skiny oprócz mojego Deagla!! Na ekwipunku steam też go mam ale w grze NIE. Nie wiem co mam teraz zrobić. Próbowałem wstawić na rynek i go usunąć ale to nie pomogło.
Osobie która mi pomoże prześlę jeden skin z dropu + dodam do znajomych na dogry. Oczekuję na pomoc. !!!


Aby komentować, zaloguj się.
7

Llastus

22.11.2015, 12:58

Z tego co mi wiadomo to wiele osób tak ma i jest to również na oficjalnej stronie także wezmą się za to i będzie aktualizacja która to naprawi. Musisz się uzbroić w cierpliwość i czekać na aktualizacje.

2

WildPL

22.11.2015, 12:58

Nie mam stuprocentowej pewności czy to pomoże, miałem ten sam problem i rozwiązał się po relogu (nie "wyjdź ze steam", ani "przejdź w tryb offline" tylko wyloguj"). Jak nie zadziała to odczekaj pewien czas, może Valve ma problemy z serwerami przedmiotów.

7

oleczku

22.11.2015, 13:15

Wyloguj sie i zaloguj ewentualnie wyłącz steam i załącz

9

cridoo

22.11.2015, 13:44

Wylowowanie , zalowoganie i wyłączenie i załączenie steama nic nie daję. Będę dobrej wiary i poczekam na łaskawość administratorów, Dziękuję wszystkim za pomoc

Ostatnie tematy

Michał
PioTer
Player_050585
Player_087643