12
BloodyNinja

Czy w CS GO można dostać kose za free?

Dodał(a) BloodyNinja 21.11.2015, 16:29

Można jakimś sposobem na start zdobyć kose? sądzę że nie ale i tak prosze o odpowiedź :)


Aby komentować, zaloguj się.
11

Paweł

21.11.2015, 16:35
5 plusów

nie da sie chyba ze sobie kupisz :)

4

jopik_mateusz

21.11.2015, 16:42
5 plusów

Kup klucz i zacznij nim tradować (najlepszy zarobek)

2

bolyluj

21.11.2015, 16:48
5 plusów

Można dostać od jakiegoś bogacza :D

11

shadoveqf

21.11.2015, 17:04
4 plusy

Niestety nie da się

9

wipxx

21.11.2015, 17:04
4 plusy

nie raczej nie zawsze trzeba podać nr telefonu

2

zabokox

21.11.2015, 17:54
4 plusy

Nwm chyba nie :/ ?

8

thedasterss

21.11.2015, 18:18
4 plusy

Nie ale napisz do motar2k moze ci da XD

5

Dawidoff

21.11.2015, 18:30
4 plusy

ja dużo grałem na csgolounge i zarobiłem na kose za 80euro tylko trzeba obstawia=c większe bety

8

patryk.rutowski

22.11.2015, 12:43
4 plusy

Dostać raczej nie pomijając osoby, które prowadzą działalność w internecie i mogą dostać denejty

7

domallpl

22.11.2015, 13:45
4 plusy

niestety nie

13

rerrwdogry

22.11.2015, 13:51
3 plusy

Jak masz około 100 euro w portfelu na start, to sobie kose zdobędziesz :D

8

ayumek7

22.11.2015, 13:52
3 plusy

Da się zdobyć :D. Poszukaj poradników jak zarobic :P

7

Slayin

22.11.2015, 14:28
3 plusy

nie

11

shadoveqf

22.11.2015, 14:41
3 plusy

Staraj się stawiać i bedzie okej

5

sapson

22.11.2015, 15:35
3 plusy

Nie

8

MrPolako

22.11.2015, 20:44
3 plusy

Jeśli masz farta to po meczach możesz dostawać dobre skiny, albo skrzynki które dopiero co wyszły i je sprzedawać, a może nazbierasz na kose ;)

10

jdworak2001

22.11.2015, 20:49
3 plusy

możesz na stronie zengaming jeżeli to nie fake

18

motor177

24.11.2015, 22:13
3 plusy

Możesz w giveawayu dostać od kogos, ale z gry nie dostaniesz

17

Bumba

25.11.2015, 19:10
3 plusy

Trejduj albo kup sobie za wlasny hajs xd

6

Revtis

25.11.2015, 20:18
3 plusy

nie da się

9

Mieto

25.11.2015, 22:01
3 plusy

Tak, jak kupisz.

12

mrburnpl

25.11.2015, 22:03
3 plusy

Z tego co wiem nie.

9

Jakub

28.11.2015, 11:31
3 plusy

nie ma nic za darmo!

3

LiQ_PL

04.12.2015, 22:26
3 plusy

Kolega Ci może da. Zapytaj się xD

17

KremowyGnom

04.12.2015, 22:37
3 plusy

Możesz spróbować na giveaway'u u jakiegoś streamera

9

MisYogi

05.12.2015, 00:46
3 plusy

Jak by sie tak dało to każdy by miał kose :D

15

postttttt

07.12.2015, 11:14
3 plusy

Zapraszam na eqraffle.com
wpisujesz w reedem code DARMOWYCOINS
i otwierasz skrzynki za fre !

8

Aniaxa97

07.12.2015, 11:59
3 plusy

Nie można nigdzie zdobyć kosy za free. Chyba, że sobie zainwestujesz w zarabianie to wtedy masz już za free

15

dezert88

07.12.2015, 15:35
3 plusy

tylko kupić, albo wydropić inaczej ciężko

11

konrad5664

08.12.2015, 15:43
3 plusy

Tak, w plecy czesto mozna dostac

Ostatnie tematy

MaestroDJDaniello
Emka
markozi1217
Player_09736