4
Capcom3

WAZNE!!!. AKCJA SPOLECZNOSCIOWA C-S PUNKTY DLA WSZYSTKICH

Dodał Capcom3 01.05.2015, 17:48

Przyjaciele z COUNTER- STRIKEA - DODAJ PUNKTY - kliknij + kazdemu na tym forum. Inni zrewanzuja Wam sie dodajac punkty. Powodzenia.


Aby komentować, zaloguj się.
4

Capcom3

01.05.2015, 18:30

tRZEBA KLIKNAC KAZDY - KAZDEMU. DZIEKI

10

bichu9

01.05.2015, 19:19

a co to daje?

1

Vxzyd

01.05.2015, 20:35

Jasne :)

1

Silence

01.05.2015, 21:26

A ja nie dodaje bo nie mam moderatora / administratora. I jeżeli jesteście naprawdę taką bandą gimbusów, którzy nie potrafiąć pojąć zdania "wartościowa odpowiedź", to droga wolna do pisania "OK" pod postem i marnowania czasu na dodawaniu plusów.

7

Kreweteq

01.05.2015, 21:34

Tak lajkuj mnie wiem że jeszcze nie lajkujesz... no dobrze tak się ucz

6

Crahu

04.05.2015, 20:08

lajki rozdałem a ponoć dobro do nas wraca :D?

2

Michał

11.05.2015, 20:10

Spoko akcyja :D

6

Kajci0ch

11.05.2015, 20:11

Czy to jest w ogóle legalne? XD

6

Kajci0ch

11.05.2015, 21:16

Ej ale ja teraz pytam całkiem serio: CZY TO JEST KURDE LEGALNE?!

3

ppwiszu

23.05.2015, 21:20

Fajnie że ktoś próbuje robić takie rzeczy ale za to chyba nie dostaje się punktów

Ostatnie tematy

Michał
Kondi
mkaczkowski
Mylos