Witajcie drodzy Gracze!
Wczoraj, późnym wieczorem miała miejsce aktualizacja gry, wprowadzająca kilka istotnych i niewidocznych gołym okiem zmian. Poniżej opiszemy większość z nich.
1. Zmiany w Operacji Hydra:
- naprawiono drobne błędy,
- w trybach Hydra, poczekalniach oraz pobliskich poczekalniach od teraz są wyświetlane rangi Operacji Hydra,
- w trybie Flying Scoutsman zwięszono wartość komendy sv_airaccelerate z 477 do 20000,
- w trybie Stab Stab Zap dust2 zastąpiono mapą shorttrain.
2. Zmiany w integracji z Twitch.tv:
- od teraz można sortować transmisje po trybach gry,
3. Zmiany w mapach:
- naprawiono błąd, który powodował przyciemnianie ekranu podczas rozgrywek deathmatch na mapie cs_insertion,
- mapa de_shipped została zaktualizowana do najnowszej wersji,
- naprawiono błędy oświetlenia na mapach społecznościowych, które pojawiały się po aktualizacji oświetlenia w grze,
- dodano blokowanie gracza nad niektórymi pudłami i skrzynkami na spawnie antyterrorystów de_shortdust, aby zbalansować rozgrywkę i zablokować możliwość spoglądania w niektóre miejsca,
4. Zmiany różne:
- Interfejs Użytkownika przeszedł kolejną zmianę, która ma go przygotować do przejścia na Panoramę. Błędy w nim można zgłaszać mailowo, pisząc do supportu Valve: csgoteamfeedback@valvesoftware.com ,
- naprawiono odrzut broni i rozrzut kul, który był zależny od tickrate na serwerze w szybkostrzelnych broniach,
- naprawiono błąd, który powodował nieprawidłowy odcień skóry w niektórych skinach rękawiczek,
- naprawiono błąd, przez który wygrane rundy, po zamianie stron były wyświetlane nieprawidłowo,
- zmieniono nazwy trybów gry Operacji Hydra w Rich Presence.
To wszystkie zmiany, którymi podzielili się z nami twórcy. Życzymy Wam miłej i przyjemnej gry oraz wielu sukcesów!
[Źródło: http://cybersport.pl]
Komentarze
(0)Brak komentarzy. Bądź pierwszy, napisz komentarz!