GameKit Zbieraj punkty Wymieniaj punkty Other
Logowanie Rejestracja
Zadania jednorazowe
Zadania wielokrotne

Kup punkty

Punkty z InPost

Invite friends

Kup punkty
Odbieraj nagrody +3000 pkt za polecanie Twoje zamówienie
Regulamin Punkty i nagrody Pomoc
Other Lista gier Counter-Strike: Global Offensive Newsy
  • Gry
  • Counter-Strike: Global Offensive
Dodaj do ulubionych
Game thumbnail

Counter-Strike: Global Offensive

Gry akcji

4.6 (22268 ocen)
  • Ogólne informacje
  • Newsy
  • Forum
  • Sklep
  • Galeria

Aktualizacja | 25.10.2017

dodał: Natalula 27.10.2017, 11:25

Wczoraj w nocy (25.10.2017) wprowadzona została nowa aktualizacja, która zawiera zmiany na nowej wersji mapy de_dust 2 oraz nowy model dźwięku.

Dźwięk:

  • Dodany został nowy model dźwięku, który ma bardziej realistycznie oddawać pochłanianie dźwięku przez przeszkody. Docelowo funkcja ma być włączona dla wszystkich użytkowników, jednak obecnie w ramach testów musimy użyć komendy snd_occlusion 1, aby ją aktywować
  • Naprawiony został błąd, w którym w trybie obserwatora, niektóre dźwięki się powtarzały

Dust 2

  • Poprawiona została wydajność na słabszych komputerach
  • Usunięte zostały okno i markiza na shorcie, aby poprawić widoczność
  • Przesunięta została markiza drzwi na gali
  • Naprawiono przerwę pomiędzy pudłami w dolnej części tuneli
  • Usunięte zostały okna na gali w celu poprawienia widoczności
  • Usunięty został worek ze zbożem na bs A
  • Usunięte zostały markizy z longa
  • Poprawiono kolizję granatów z kamiennymi wykończeniami
  • Naprawiono błąd tekstur, który pochłaniał bronie przy spawnie antyterrorystów
  • Przeniesiono rynny i okna z rampy CT na shorta
  • Poprawiono odległość po której znikają beczki na środku
  • Rozjaśniono kilka okien, aby poprawić widoczność
  • Zmniejszony został kontrast, niektórych tekstur, aby poprawić widoczność
  • Poprawiono śmietniki przed trupiarnią
  • „surfaceproperty” pojazdów zostało przestawione na „metalvehicle”
  • Poprawiono widoczność w picie
  • Z salonu zostały usunięte drzwi
  • W tunelach zostały zmienione ściany, tak aby była lepsza widoczność
  • Poprawiona została widoczność na bs B
  • Zwiększony został kontrast większości zasłon na B
  • Usunięto błąd na B, przez który gracze nie mogli się ruszyć
  • Od teraz, na radarze budynki na B są wyraźniejsze
  • Poprawione zostało przesunięcie obok pita
  • Dodano kilka dachów, aby uniemożliwić boostowanie się

Oprócz tego zmienione zostały logi serwera.

 

[Źródło: http://cybersport.pl]

 

Tweet
0
Podobne wpisy
  • WRTP w półfinale Intel Challenge Katowice 2016
  • D&G i 99Damage Arena #11
  • Skład Polski na półfinał ze Szwecją
  • Finał dziesiątego sezonu IEM w Katowicach!
  • G2 vs FlipSid3

Komentarze

(0)

Brak komentarzy. Bądź pierwszy, napisz komentarz!

Wszelkie prawa zastrzeżone przez Gamekit.
Regulamin Punkty Dane osobowe Pomoc O nas

Rozdaliśmy nagrody o łącznej wartości: $

Pliki cookie pozwalają nam udostępniać nasze usługi. Korzystając z tych usług, zgadzasz się na użycie plików cookie.

OK