Wczoraj w nocy (25.10.2017) wprowadzona została nowa aktualizacja, która zawiera zmiany na nowej wersji mapy de_dust 2 oraz nowy model dźwięku.
Dźwięk:
- Dodany został nowy model dźwięku, który ma bardziej realistycznie oddawać pochłanianie dźwięku przez przeszkody. Docelowo funkcja ma być włączona dla wszystkich użytkowników, jednak obecnie w ramach testów musimy użyć komendy snd_occlusion 1, aby ją aktywować
- Naprawiony został błąd, w którym w trybie obserwatora, niektóre dźwięki się powtarzały
Dust 2
- Poprawiona została wydajność na słabszych komputerach
- Usunięte zostały okno i markiza na shorcie, aby poprawić widoczność
- Przesunięta została markiza drzwi na gali
- Naprawiono przerwę pomiędzy pudłami w dolnej części tuneli
- Usunięte zostały okna na gali w celu poprawienia widoczności
- Usunięty został worek ze zbożem na bs A
- Usunięte zostały markizy z longa
- Poprawiono kolizję granatów z kamiennymi wykończeniami
- Naprawiono błąd tekstur, który pochłaniał bronie przy spawnie antyterrorystów
- Przeniesiono rynny i okna z rampy CT na shorta
- Poprawiono odległość po której znikają beczki na środku
- Rozjaśniono kilka okien, aby poprawić widoczność
- Zmniejszony został kontrast, niektórych tekstur, aby poprawić widoczność
- Poprawiono śmietniki przed trupiarnią
- „surfaceproperty” pojazdów zostało przestawione na „metalvehicle”
- Poprawiono widoczność w picie
- Z salonu zostały usunięte drzwi
- W tunelach zostały zmienione ściany, tak aby była lepsza widoczność
- Poprawiona została widoczność na bs B
- Zwiększony został kontrast większości zasłon na B
- Usunięto błąd na B, przez który gracze nie mogli się ruszyć
- Od teraz, na radarze budynki na B są wyraźniejsze
- Poprawione zostało przesunięcie obok pita
- Dodano kilka dachów, aby uniemożliwić boostowanie się
Oprócz tego zmienione zostały logi serwera.
[Źródło: http://cybersport.pl]
Komentarze
(0)Brak komentarzy. Bądź pierwszy, napisz komentarz!