7
kamil696

jaki jest najwiekszy poziom town hall ? ( ratusza ) ?

Dodał kamil696 04.06.2015, 11:25

tak jak w temacie jaki jest najwiekszy poziom town hall ? ( ratusza ) ?


Aby komentować, zaloguj się.
9

moze.ktos.inny

04.06.2015, 22:09
30 plusów

Największy poziom ratusza jest 11

11

Patawka

08.06.2015, 11:15
19 plusów

10 największy

6

Gremo

08.06.2015, 13:31
18 plusów

10 największy ale ponoć mają zamiar wpuścić 11. Jest to realne bo każdego lata wydają wielką aktualizacje :)

1

Niezwek

09.06.2015, 15:30
18 plusów

nom, największy jest 10 lvl th, i wygląda jak twierdza ognia

Użytkownik usunięty

10.06.2015, 20:49
17 plusów

10 to największy

11

hunteelar.2

10.06.2015, 22:21
17 plusów

Największy poziom to 10 ;)

4

Eleganszko

11.06.2015, 18:33
19 plusów

z tego co wiem to 11 bo obecnie gram i wyzszego nie ma :P

1

morskee

11.06.2015, 20:17
16 plusów

Za jakiś czas maxymalny na szczęscie bedzie th11. Bo juz za dlugo siedze na th10 ktory jest aktualnie maxem :D

10

Kacpib50

12.06.2015, 19:52
13 plusów

town hall max 11

1

Dominiktvp

13.06.2015, 21:37
13 plusów

teraz najwiekszy jest chyba 11

1

RobSbt

15.06.2015, 10:46
14 plusów

Tymczasem najwiekszy poziom jest 10, lecz musi zrobia na poziom 11

5

Jakub

19.06.2015, 18:18
11 plusów

10

17

adrislim

20.06.2015, 20:27
9 plusów

10 to jest najwyższy poziom ratusza :P

4

Damian

21.06.2015, 10:50
9 plusów

10 napewno xD

6

jacobpl.111

22.06.2015, 17:41
11 plusów

11 jest najwiekszy ale nie spiesz sie z ulepszaniem ratusza :*

10

majnu

27.06.2015, 09:48
9 plusów

Th10

2

McPax

06.07.2015, 04:22
9 plusów

12 do 10

6

Dawid

09.07.2015, 10:00
11 plusów

największy jest dziesiąty ale myślę że będzie aktualizacja na 11 town hall

1

Mixter

13.07.2015, 23:18
10 plusów

10 największy ale przy najbliższym update będzie wprowadzony zapewne 11 :) Bo już ludzie nie mają co ulepszać

2

gry088

15.07.2015, 22:21
9 plusów

43444

5

Kuba

17.07.2015, 04:01
9 plusów

10

11

MiloC4

20.07.2015, 17:22
10 plusów

10 podobno będzie 11

12

doctor45

20.07.2015, 17:30
10 plusów

ok jest dobrze

1

nup777

21.07.2015, 21:53
9 plusów

10

5

Krystian

28.07.2015, 19:26
9 plusów

największy to lvl 10

9

mrvxio

31.07.2015, 19:12
9 plusów

Największy to 10 poziom Town hall'a.

4

Kazik

31.07.2015, 22:53
9 plusów

10 poziom był najwiekszy jak grałem

4

Bonusik1

03.08.2015, 11:12
7 plusów

No WOW ze 10

10

radexx

03.08.2015, 11:15
7 plusów

10 jest największy.

1

Pietrek

08.08.2015, 18:48
7 plusów

Najwiekszy to 10 lvl :D

Ostatnie tematy

P
Igor
KURCZAK
The