4
Pajeq44

warto grac w ta gre ?

Dodał Pajeq44 09.05.2015, 23:09

jak najlepiej zbudowac farme ?


Aby komentować, zaloguj się.
6

Lawouz

10.05.2015, 09:39
3 plusy

1. Tak
2. Według własnego pomysłu ale najlepiej będzie jak będziesz stawiał blisko siebie budynki

9

Daros123

10.05.2015, 11:42
2 plusy

nie warto strasznie nudna

9

sunsan0

10.05.2015, 12:20
2 plusy

Jak ci sie nudzi to graj :D Tak to nic specjalnego. Jak budujesz farme to najlepiej budynki stawiaj obok siebie aby mieć więcej miejsca.

9

Daros123

10.05.2015, 12:24
2 plusy

tyle to ja wiem ale po prostu nic nie ma fascynującego w budowaniu farmy :D

2

bla1433

15.05.2015, 16:29
2 plusy

Jak lubisz tego typu gry to jasne ! :)

3

JVTKing

15.05.2015, 16:52
2 plusy

Stanowczo, jeśli jesteś fanem takich gier :)

5

Marcel

15.05.2015, 18:13
2 plusy

Dla mnie jest nudna, ale jak lubisz gry w których trzeba budować i robić zadania to graj. :)

2

milax.marzec2

15.05.2015, 18:43
2 plusy

Tak polecam tą grę jest fajne :( :)

1

WojtekRok88

15.05.2015, 20:28
2 plusy

Warto. to bardzo fajna i rozbudowana gra.

12

konrad198r

17.05.2015, 23:26
2 plusy

Nie jest złą a farmę rozbuduj jak uważasz ;D

10

jagodamsp2

18.05.2015, 18:00
2 plusy

jak się nudzisz to może cię to wciągnąć

3

radziukiewiczhanna

18.05.2015, 19:51
2 plusy

Warto gdyz ta gra uczy zycia ba farmnie oeaz grania w nia . Moim zdaniem super

5

Martyna

20.05.2015, 09:14
2 plusy

Zależy, co kto lubi. Mnie osobiście to nudzi, ale jest nawet spoko ;)

10

jagodamsp2

20.05.2015, 12:26
2 plusy

warto jest fajna na zbicie nudy

2

filippewieszcz

20.05.2015, 16:23
2 plusy

Najlepiej jest budować obok siebie rzeczy które są w zadaniach a potem robić misje :)

3

Lolcia23

20.05.2015, 21:01
2 plusy

Myśle ze jeżeli lubisz takie gry to warto :)

4

riper12345

21.05.2015, 10:32
2 plusy

jak ci sie fajnie gra w nia to warto potem mozesz komus sellnac albo wymienic sie z kims

1

Mateusz

21.05.2015, 20:15
2 plusy

ta gra jest tak bardziej dla 8 -10 latków dla starszych czyli od 12-16 ta gra jest zbyt dziecinna

2

juliagorna

22.05.2015, 15:11
2 plusy

TAK będziesz wiedział więcej na temat rolnictwa itp.

6

samodri

23.05.2015, 16:54
2 plusy

zdaje mi się że tak

12

b.kazanecki

23.05.2015, 18:45
2 plusy

tak gra jest bardzo fajna i farmerska polecam

5

boberek251

23.05.2015, 19:16
2 plusy

Bardzo fajna, ja jako dziewczyna polecam ją serdecznie:)
Można się nieźle wciągnąć:)

2

Lucja

23.05.2015, 19:20
2 plusy

gram w nią dlatego:
niema innych gier z punktami dla ludzi w moim wieku
większość gier jest dla facetów ;-;
są punkty

2

niko223

25.05.2015, 19:07
2 plusy

tak poniewaz mozna zdobyc punkty

7

damiano398

27.05.2015, 20:33
2 plusy

troche pograsz i sie znudzi

Użytkownik usunięty

28.05.2015, 06:35

Gra jest fajna ,gram juz dosc dlugo ,mozna poznac fajnych ludzi w sojuszu .W grze wykonujemy zadania nie tylko dla siebie ale i wspolnie z innymi graczami.Robimy eventy,projekty i badania aby sojusz w ktorym jestesmy piol sie w gore .Mamy 3 farmy i stadnine koni .Polecam

6

NickyPL

28.05.2015, 16:49
2 plusy

No gra jest taka sobie

6

mitit

28.05.2015, 18:12
2 plusy

Tak jest to fajna gra polecam

7

VEGI1906

29.05.2015, 12:31
2 plusy

bardzo fajna gra nigdy sie nie nudzi polecam

1

LeNowy

29.05.2015, 14:30
2 plusy

Nudna

6

Ekin

29.05.2015, 19:09
2 plusy

czemu nie

5

corri.xp

30.05.2015, 16:34
2 plusy

Całkiem fajna, ale trochę nudna.

13

Alvirka

30.05.2015, 16:36
2 plusy

całkiem przyjemna, warto chwile pograc

13

DomboX

31.05.2015, 20:33
2 plusy

Tak bardzo fajna gra
Polecam

5

Paweł

03.06.2015, 19:40
2 plusy

dla mnie sie ta gra podoba

7

FirennDeCatt

03.06.2015, 22:01
2 plusy

Według mnie nawet fajna, ale szybko się nudzi...

1

NGDawid

05.06.2015, 14:18
2 plusy

nie warto

Ostatnie tematy

Jola
bartekrybak2006
Beata
emilkalawrence
zielony