6
Milan

Czemu wywala mnie z battlefield play4free ??

Dodał Milan 10.05.2015, 11:19

Mam taki problem że, gdy wejdę do gry w bf to po chwili pojawia mi się napis problem z twoim połączeniem sieciowym, i nwm jak to naprawić, grałem u kolegi na moim koncie i wszystko było ok, jak to naprawić ??


Aby komentować, zaloguj się.
6

Mydelniczka

11.05.2015, 18:17
4 plusy

Masz słabe połączenie sieciowe. Możesz spróbować wejść w Uruchom, wpisać cmd i tam wpisać ipconfig/flushdns może to pomoże

6

Bartosz

21.06.2015, 21:18
2 plusy

Stary direct x

1

inverno13

30.06.2015, 14:54
1 plus

Jaką masz prędkość internetu? Sprawdź czy spełniasz minimalne wymagania co do prędkości neta. Nie pobieraj żadnych plików i nie miej włączonych programów drenujących łącze w między czasie.
Sprawdź konfigurację routera, QOS i priorytet pakietów twojego ISP ( usługodawcy internetowego ).
Sprawdź PING swojego łącza.

@ Bartosz
Powiedź mi co niby mają biblioteki DirectX do łącza internetowego?
Gdyby chodziło o DirectX to wyświetliłby sie inny kod błędu.

9

Szymon

05.07.2015, 22:06

Masz wolnego neta

9

trial222

13.07.2015, 12:46

musisz pobrać program punk buster i dodać grę btf w tym programie

1

MrDestroyerPL

14.07.2015, 08:55

punkbustera ściągnij i dodaj bf ps. zamykają serwy

9

Filip

15.07.2015, 11:40

słaby net/slaby komp

6

PIKA3U

15.07.2015, 14:31

musisz sobie zaaktualizować pb ;)

4

Kamil

26.07.2015, 04:15

haxy :D

4

Sebastian

26.07.2015, 14:02

Spróbuj odinstalować i zainstalować PunkBuster

16

Szejki

26.07.2015, 15:03

Bo EA wyłączyło te gry?

8

Maks

28.07.2015, 12:06

nwm

5

SarkaPL

06.08.2015, 00:56

https://www.g2a.com/r/sarah0192
po co grać w tą grę która stała się p2w lepiej kupić na tej stronie bf3 za ok. 30 zł... :D

10

KoxuPolski

08.08.2015, 15:55

Firewall może blokować, próbowałeś wyłączyć?

10

gesio194

24.08.2015, 22:41
1 plus

Jak coś to już tej gry nie ma, serwery powyłączane :D

8

vTomsonek

25.08.2015, 11:03

Zainstaluj sobie DirectX powinno pomóc, a jak nie to polecam zmienić dostawce internetu...

5

adamm4862

28.08.2015, 19:10
1 plus

Olej to i graj w BF4 albo BF3, są mega

1

Rolyx

29.08.2015, 15:29

Mozesz miec słaego neta albo słabego kompa kartaa nie wyrabia i wywala cie z gry

9

Łukasz

11.09.2015, 16:44

To wiena neta musisz sprawdzić zapore.

13

rudolw.w

11.09.2015, 18:31

ja przeinstalowalem system i dzialalo

21

TheFreemax2k

13.09.2015, 18:49

Ja musiałem pokombinować coś w ustawieniach punk buster

5

sergino123

07.10.2015, 13:48

Odinstaluj BF i zainstaluj tez tak mialem. Powinno pomoc :D

6

Marcin

10.10.2015, 07:54

Pewnie masz słabe połączenie mi też tak czasem wywalało

10

razus66

11.10.2015, 06:37
1 plus

Masz słabe połączenie sieciowe.

10

razus66

11.10.2015, 06:38
1 plus

slabe polączenie lub slaby komp

Ostatnie tematy

ArrivalPL
Kryspin
Maciej
Damian
pokerowiec1234