15
Jurix

Armored Warfare - Odpowiedź Administracji - WAŻNE

Dodał Jurix 23.02.2016, 18:59

. Wszystkie osoby, które pomimo ukończenia zadania i podania prawidłowego nicku nie otrzymały należnych punktów proszone są o napisanie do supportu serwisu.

Aby to zrobić należy wejść na stronę https://dogry.pl/faq/ następnie wejść w kategorię "Inne">"Nie znalazłem rozwiązania mojego problemu w powyższych Pytaniach i Odpowiedziach. Co mam zrobić?">Kliknąć na "Napisz do nas".
Link bezpośredni: https://dogry.pl/faq/32/kategoria/contact/

Ważne!
Należy opisać swój problem, a także dodać zrzut ekranu z widocznym nickiem (musi być taki jak w serwisie) i wykonanym zadaniem. Mogą być to statystyki gracza, wynik bitwy, screen z garażu - tak aby dało się zweryfikować powyższe informacje.
W przypadku gdy nick będzie się różnił od tego podanego w serwisie zadanie nie zostanie zaakceptowane.
Odpowiedź na zgłoszenie pojawi się tutaj: https://dogry.pl/faq/user/contact/history/
Informacja o otrzymaniu odpowiedzi zostanie podana w powiadomieniach w serwisie, jeśli nie zajdą żadne komplikacje punkty pojawią się zaraz po sprawdzeniu zgłoszenia.

Przepraszamy za tak długi czas oczekiwania na punkty, niestety długo próbowaliśmy naprawić błędy, lecz zdecydowaliśmy się na taką formę przyznania pkt. Jeśli ma ktoś jakieś pytania, proszę pisać.


Aby komentować, zaloguj się.
7

dedeop

23.02.2016, 19:47
8 plusów

Gdzie podesłać screenshoot z 1 rundy

15

Jurix

23.02.2016, 20:13
7 plusów

W supporcie macie możliwość wysłania screena wraz ze zgłoszeniem.

6

Suszi88

23.02.2016, 21:52
5 plusów

Automat działa ideolo koledze też zaliczyło :D

15

Jurix

23.02.2016, 23:21
5 plusów

Tak, nowym graczom zalicza już bez problemu.

10

Jasio

24.02.2016, 11:40
6 plusów

Ile czekac na odpowiedz?

15

Jurix

24.02.2016, 11:50
5 plusów

Zazwyczaj szybko, kilka godzin, maksymalnie 2 dni robocze.

7

garnekpo

24.02.2016, 13:30
5 plusów

Czy nazwa w grze musi być IDENTYCZNA jak w serwisie?

Użytkownik usunięty

24.02.2016, 13:58
7 plusów

napisałem do support, wysłałem screen, moderator napisał żebym wysłał screen i zamknął moje zgłoszenie i nie dostałem punktów co dalej ?

19

ATIMKOS

24.02.2016, 14:56
5 plusów

Co musi przedstawiać screenshot do pierwszego zadania żeby udowodnić że rozegrało się 1 bitwę? Wysłałem z garażu to mi odpisano ze mam wysłać screenshot i zamknięto temat.

9

krzysztof77

24.02.2016, 14:56
5 plusów

Nie wysłałeś screena wyślij nowe zgłoszenie z dodanym screenem

Użytkownik usunięty

24.02.2016, 15:55
6 plusów

No wreszcie będzie pkt tak długo oczekiwane ....

Użytkownik usunięty

24.02.2016, 16:46
5 plusów

Przecież piszę wyraźnie, że wysłałem screenshot na którym widać mój nick, identyczny jak w serwisie oraz wykonane 2 misje, więc pytam co dalej ?

1

Marek

24.02.2016, 22:40
5 plusów

a jak juz ktos posiada konto w grze a chialby punkty, bez sensu jest zakladanie nowego konta

15

Jurix

24.02.2016, 23:14
5 plusów

@garnekpo Identyczna jak podana w serwisie do tej gry.
@grzeglan Na pewno załączyłeś screen? Utwórz nowe zgłoszenie i załącz screen, możliwe że nie wgrał się do końca.
@Marek Do wszystkich zadań w serwisie WYMAGANE JEST założenie nowego konta przez dogry.pl.

Użytkownik usunięty

24.02.2016, 23:34
5 plusów

Jestem przekonany na 100% że załączyłem screen bo można w niego wejść w każdej chwili w tym zgłoszeniu. Wysłałem jeszcze raz, zobaczymy.

Użytkownik usunięty

29.02.2016, 22:40
3 plusy

Wreszcie zaliczyło. Pobrałem grę do końca, łącznie wyszło około 37 GB, rozegrałem jedną bitwę PVP(wygrałem) oraz wysłałem screena do supportu z garażu z widoczną rozegraną bitwą i moderator w końcu zaliczył. Pozdrawiam

Ostatnie tematy