6
wikiczu

Czy misje w tej grze są fajne?

Dodał(a) wikiczu 26.10.2014, 08:03

Czy jak się gra to wyskakują misje czy nie bo jak tak do dobrze.


Aby komentować, zaloguj się.
17

Przemol762

26.10.2014, 08:14
17 plusów

misje wyskakują kompletami, na późniejszych etapach, żeby wykonać misje trzeba użyć przedmiotów otrzymanych w prezencie, lub kupionych z diamenty... więc słowem ,żeby pójść dalej trzeba płacić...

5

bolszewski

26.10.2014, 08:24
16 plusów

Gram już trochę w AleFolwark i wcale nie płacę. Jeśli gra się "z głową" nie jest żle. Diamenty zdobywasz w grze, robiąc misje lub startując w turniejach. Ogólnie jest fajnie!

6

wikiczu

26.10.2014, 08:27
16 plusów

dziękuje wam za odpowiedz ;).

7

YoJin

26.10.2014, 10:21
18 plusów

o niestety, cześć misji jest niewykonalna bez diamentów, bo jak zostaje np. zrobienie 10 czy tam 20 sztuk czegoś co zajmuje 24 czy 36 gozin to nie ma opcji zrobienia tego bez diamentów/pieniedzy. Na dodatek misje sa tak beznadziejnie pomyslane ze czasami wykonanie zadania zalezy od szczescia (prosty przykład "podróże w czasie" i przywiezienie fortepianu wehikułem czasu, u mnie fortepian przyszedł...... 2 tygodnie po zakończeniu misji, a wysyłane było cały czas). WIec jesli masz mase czau, pieniedzy to jak najbardziej mozna sie bawic, ogólnie..... bedzie nerwowo :)

2

malgorzata-sokolowska

26.10.2014, 19:36
17 plusów

YoJin, zapomniałeś dodać, że w karczmie siedzi 3 gości, którzy pomagają w zbiorze ;) 3x 3, tj, można zrobić 9 sztuk obojętnie czego nawet te rosnące 48 godzin ) w ciągu zaledwie dziewięciu kliknięć ;):) Do tego łatwo zdobyć diamenty ( logowanie, puchary, złote jabłka i jajka )
Ogólnie gra bardzo fajna, dająca dużo przyjemności zabawy :) Pochłania sporo czasu, natomiast pieniędzy........ to juz sprawa indywidualna, ile chce się w nią włożyć, żeby grało się szybciej ( bez wysiłku )

10

Barbara

28.10.2014, 06:41
18 plusów

gra jest bardzo fajna ja juz gram rok i nie narzekam

8

denismrugalla

16.04.2015, 13:36
18 plusów

misje w tej grze są ciekawe :)

10

adidominiak49

17.04.2015, 13:44
17 plusów

Misje sa interesujaco-ciekawe

17

Przemol762

17.04.2015, 17:35
17 plusów

Ale starocie odkopują...

4

tome3kkk

17.04.2015, 21:29
17 plusów

misje nie sa trudne wystarczy regularnie odwiedzac gre i diamenty zdobedziesz przez bonusy

9

Dawid1r4e3

18.04.2015, 11:59
16 plusów

niekture są fajne a nie ktore trudne i sie ciągnom

6

Maciek

18.04.2015, 17:49
16 plusów

misje są ciekawe ta gra mnie wciągnęła

3

RaNNdaP

19.04.2015, 13:32
17 plusów

a czy po wykonaniu misji tez trzeba wysyłać ss'y ??

4

norbercik292

21.04.2015, 18:11
16 plusów

przy pewnych misjach trzeba trochę posiedzieć

4

Jakub

23.04.2015, 21:50
16 plusów

Tzreba posiedziec ale jest fajnie

7

kamil696

23.04.2015, 22:34
16 plusów

mi sie to tak sobie jakos podoba ale to zalezy od cb bo nieznam twoich predyspozycji , sam wyprobuj :)

7

Albert

25.04.2015, 21:26
15 plusów

Niektóre z nich są nawet ciekawe

16

Kamila

16.05.2015, 13:28
15 plusów

Niektóre są bardzo fajne

7

Nikodem

16.05.2015, 20:51
15 plusów

Są FAJNE MIEJCSA

3

kudame

22.05.2015, 16:56
15 plusów

fajne miejsca

1

Lucja

23.05.2015, 13:45
16 plusów

ta gra zaczyna mnie nudzić

1

matdan99

02.06.2015, 18:15
16 plusów

misje są fajne

1

matdan99

02.06.2015, 18:15
16 plusów

fajne są dlatego że zbyt dużo nie wymagają

10

Justyna

02.06.2015, 19:35
16 plusów

są bardzo fajne i przede wszystkim łatwe.

3

Aryman

08.06.2015, 18:20
18 plusów

misje są fajne :D

4

karolina.kaczmarczyk2

09.06.2015, 17:05
16 plusów

Misje w tej grze są dość fajne ale czasami w niektórych trzeba wydawać diamenty i tego nie lubię !

1

AidenPL

21.06.2015, 15:56
17 plusów

moim zdaniem fajne, ale ja się bawię czasem w te dodatkowe! :D

16

Adam6

27.06.2015, 11:13
16 plusów

Gram bardzo fajna :)

18

tgodek04

02.07.2015, 14:43
15 plusów

misje są całkiem spoko

7

Konrad

31.07.2015, 23:08
16 plusów

Misje są bardzo ograniczone

10

Michalina

14.08.2015, 12:22
15 plusów

wmiare łatwe

17

jurek0030

16.08.2015, 20:53
14 plusów

napewno nie sa zle

12

Krystian

17.08.2015, 15:32
14 plusów

trzeba grać z głową wtedy misje są fajne

Użytkownik usunięty

09.11.2015, 09:45
14 plusów

tak

Użytkownik usunięty

11.12.2016, 04:07
7 plusów

jojojoj

Ostatnie tematy