8
JestemSpalony

Oplaca sie w to grac?

Dodał JestemSpalony 31.03.2014, 22:11

oplaca mi sie grac w to czy strata czasu jak myslicie?
Szukam czegos na zabicie nudy


Aby komentować, zaloguj się.
3

Krukoson

01.04.2014, 17:52
140 plusów

kiedys to gralem, typowa gra PTW, bez wydania $$$ cięzko bedzie cokolwiek ogarnąć niestety

2

rafopek

02.04.2014, 11:49
138 plusów

nawet fajna gra ale na początku ciężko ogarnąć

1

oskarinex3

02.04.2014, 18:12
137 plusów

Jeśli będzie to twoje pierwsze spotkanie z 4story, na pewno zapamiętasz je pozytywnie. Ja do tej pory często przy rozmowie o starych czasach ze znajomymi, przypominamy sobie nasze zmagania z tą grą. Była godna polecenia, nie wiem jak jest teraz.

5

Martinos223

03.04.2014, 15:38
133 plusy

Szczerze? ta gra miała klimat gdy się dopiero pojawiła, teraz gdy wejdziesz lata mase cheaterów, podbiegną ściągną cię na hita pare razy i odechce ci się grać, a Administracja nic z tym nie robi.

5

maciekm-wo

03.04.2014, 17:30
134 plusy

Trzeba zagrać :)

10

bambus259

03.04.2014, 17:35
134 plusy

Pamiętam jak gralem rok i miałem 36 lvl około 5 lat temu ;) A dzisiaj mam 91 lvl i przestałem grać bo już nie ma co robić tam ;/ 4story jak dla mnie się zepsuło

11

KKonRRaDD

03.04.2014, 18:26
133 plusy

kiedyś było fajne ale teraz już się zminiło

1

Koberka

03.04.2014, 18:28
128 plusów

kiedyś było fajniejsze łatwiej było o wszystko niiestety teraz kilka akualizacji i dupa ale i tak warto grac :) jeśli dojdziesz do dobrej gildii i się zakolegujesz to będzie CI się miło grało :)

4

swilcza1200

21.04.2014, 11:32
125 plusów

jak jesteś miłośnikiem gier mmomrp to bardzo poniewaz jest fantastyczna bajkowa grafika :D

3

Dominik

24.04.2014, 11:57
121 plusów

Kiedyś się opłacało a teraz ..... Zepsuli tą grę naprawiając błędy zrobili inny poważniejszy...-WSZYSTKIE SKILLE NA 1 LV ;/

13

MasterBogus

24.04.2014, 23:10
121 plusów

Kiedyś się opłacało, ale teraz po tych zmianach to totalna porażka.

8

norbi9895

25.04.2014, 13:27
118 plusów

na początku nuda ale zas coraz lepiej

9

Michał

29.04.2014, 16:38
120 plusów

na początek gry trudno znaleść eq ale w większym lvl jusz łatwiej

4

dominikgonia

02.05.2014, 18:40
119 plusów

Głupia gra, nic ciekawego w niej nie ma

1

xNightmareVv

04.05.2014, 13:12
118 plusów

Za bardzo nie opłaca się w to grać,bo żeby mieć France z gry to trzeba mieć EQ z dobrym plusem a żeby to mieć trzeba wysyłać SMS-y ,to tego to ulepszanie-,- żeby wbić teraz na plus28 trzeba wysłać sporą sumie kasy licząc w tysiącach,a itemów można nosić na sobie min.7

1

xNightmareVv

04.05.2014, 13:13
120 plusów

Skórki pomysilem się nie France tylko Frajde-,-

4

Zderzak

13.05.2014, 15:35
113 plusy

Kiedyś grałem skończyłem gdyż po zakupie waluty premium za około 80 zł łącznie jednego dnia z kuszy +16 i zbroi +15 została mi kusza +12 i ubranko +10. Możliwe że to był wielki nie fart aczkolwiek zniechęciło mnie to do dalszej gry.

5

konradmrx

14.05.2014, 19:43
113 plusy

jak lubisz metina to sie spodoba

2

krypton97

14.05.2014, 22:42
115 plusów

Przecież to dwie zupełnie inne gry , dwa inne rodzaje dwie inne mechaniki i pyzatym metin to głównie PvE a 4s mass PvP

1

Infinitee

15.05.2014, 08:08
115 plusów

Gra fajna grałem w to 2 lata ale bez wydania $ by sie nie obeszło

1

mikki97

15.05.2014, 21:33
112 plusy

Wedlug mnie teraz nie ma sensu grac jezeli masz zaczynac od poczatku bo ludzie mają w tych czasach za dobre eq na nowicjusza.

8

zgredzio8

23.05.2014, 23:41
116 plusów

Według mnie warto pograć w 4story dla zabicia czasu. Da się osiągnąć naprawdę wiele nie pakując w to pieniędzy. Osobiście gram w to już 2 lata i jeszcze się nie znudziłem.

6

ShEiN

11.06.2014, 08:39
114 plusy

Słaba gra , może kiedyś się w to grało ale teraz najlepszą grą na rynku jest wow i lol.

4

patryk.mikolajczyk201

12.06.2014, 14:51
115 plusów

a jak nie chcesz w 4story to graj w Metin2 lub priv metin2 ja polecam Xenoxmt2

12

mrpeter

12.06.2014, 21:10
114 plusy

Gra dobra ale jeśli chcesz by dobry to musisz zainwestowac dużo.

1

bartek144

19.06.2014, 12:40
113 plusy

Opłaca się grać wbijesz lvl na BG
1 lvl wbije około 9 lvli
9 lvl - 3 lvle
w zwysz 3-2 lvli

5

Kocurek33

30.06.2014, 10:35
112 plusy

Kiedys siedzielismy sobie w longbay i tanczylismy, pisaliamy a teraz to gowwwwwno.

10

pawloczenkoo

02.07.2014, 14:41
114 plusy

Tak. Wg mnie się opłaca, nawet nie trzeba inwestować $$ , jak masz chęci i czas to i bez $$ będziesz miał dobre eq.
Zapraszam na Aderię Valorian

6

TheMarcios112

13.07.2014, 16:09
110 plusów

Opłaca się bardzo fajne wciągająca gra jak dla mnie

7

hohlik

19.07.2014, 09:43
108 plusów

nie

7

hohlik

19.07.2014, 09:44
109 plusów

albo jak chcesz mi sie podoba

9

maselko1423

19.07.2014, 18:37
107 plusów

fajna gra zaczynalem dwa razy od nowa i bez problemu bez wydanai zrobilem topowe eq ;)

Użytkownik usunięty

20.07.2014, 21:15
106 plusów

fajna gra ale juz sie nieoplaca w to grac wszystko juz jest zepsute wprowadzili za duzo lvl za mocne eq podrobiony tryb z LOLA wiec ludzi juz niema gra w to moze 400 osob

10

pawloczenkoo

21.07.2014, 21:11
110 plusów

Wystarczy mieć dobrego mentora ;) Grasz, wbijasz 90 lvl i masz ok 100-200g, później dobijasz 97 lvl i takim sposobem możesz mieć około 250-300g co jak kupisz ulepszaje da ci przy dobrym sposobie eq 18 :)

ZAPRASZAM WSZYSTKICH NA ADERIA VALORIAN, MIŁA ATMOSFERA, FAJNI LUDZIE!!
Wbijajcie, każda osoba się liczy :)

11

Rannis

28.07.2014, 14:49
106 plusów

Kiedyś było lepsze... teraz wszystkie skille od 1lvla tylko samo ulepszanie i wielkie ułatwienie z wypożyczalnią i wierzchowcem ;/

9

maselko1423

31.07.2014, 00:58
105 plusów

gra ciekawa, spróbuj inaczej sie nie dowiesz czy Ci sie spodoba bo wszystko to kwestia gustu :)

Użytkownik usunięty

31.07.2014, 21:08
102 plusy

kiedys byla najlepsza gra a teraz to to jest najwiekszy szajs tak to zniszczyli i jeszcze te eq + 28 to porazka kiedys moje eq bylo warte 2000g 1 item a teraz 800g to sensu juz niema

16

AsPrus1209

31.07.2014, 21:38
104 plusy

od jakiś 2 lat sie popsuła (za łatwo sie gra poprostu gówno bo do tego jeszcze wile ułatwień doszło)

16

Hareksan

24.09.2014, 20:31
102 plusy

Tak opłaca się w to grać! Chociaż gra się troche popsuła gamefore pracuje nad tym.

10

kosumi

24.09.2014, 21:33
103 plusy

gralem w to dwa lata...dwa lata temu gra byla na paczatku trudna ciezko bylo ogarnac...lecz ciekawa...fajnie sie gralo..zrezygnowalem poniewaz w tej grze jest za duży nacisk na kase real..no i gra sie popsula wgledem technicznym gry,botow,oraz debilnych adminów,ktorzy nie potrafia odp dlaczego spalilo mi sprzet gdy mialem stynke...a w sprzet sporo zainwestowalem realnej kasy...zrezygnowalem.z tej gry...maja tam burdel...nie polecam...jak juz to runes of magic...4 story...to smietnik...pozdrawiam...

11

Mokit

26.09.2014, 15:22
101 plusów

Strata czasu jak chcesz cos osiagnac ale jak chcesz dla funu pograc to graj

10

apalubiak

26.09.2014, 15:57
101 plusów

Grałem w nią kilka lat, 4story ma swój klimat. Jesli nigdy wczesniej w nia nie grałes to teraz ci się nie spodoba. Niestety jest ona banalna gra , prosta w walce i zdobywaniu expa nic szczególnego...

Ostatnie tematy